Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan overlever man som nystartet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino..

Jeg har ikke kunne finde svaret her paa siden eller paa google.

Jeg gaar med en droem om at blive selvstaendig naar jeg er faerdiguddannet skiltetekniker om 6 maaneder. Som udgangspunkt vi jeg gerne vaer skiltemontoer med en del der kan producere reklamer til biler. Ingen print i foerste omgang, da det skal kunne drives hjemmefra for at holde omkostninger nede.

Jeg har mange spoergsmaal, mend et stoerste er hvordan oveerlever jeg. Staar i den situation at jeg har en ejebolig og regninger der skal betales. Vil helst undgaa at ruinere migselv..

Jeg er ved at undersoege det med A-kasse og opstart ved Malernes. Det lyder nemlig som den optimale maade at komme i gang..

Det er et stort spring og folk siger altid "jsut do it"

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle vælger at have en deltidsjob ved siden sit firma, da det med at få firmaet op at køre, finde kunder osv kan nogle gange tage lang tid. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget forskelligt. Nogen har et deltidsjob ved siden af og lever af billig mad.

Andre har til gengæld en opsparing på f.eks 100.000 kr., som de kan leve af et år. I det år kan de så arbejde 24 timer i døgnet for at virksomheden selv skal kunne tjene nok til dagligdagen.

Det er meget forskelligt. Andre låner også penge i bank eller hos forældrene.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brug alt tid du har til at forberede dig allerede nu.

Når du skal leve af din virksomhed, skal du fra start have styr på marketing, her tænker jeg bl.a. SEO, og det skal du lave allerede fra nu af, så du har en base når du går i gang.

Husk at i starten handler det at være selvstændig ikke bare om at levere et godt produkt, det handler om at sælge. Og den del glemmer rigtigt mange. De står med et godt produkt, eller en god ydelse, men sælger absolut intet, fordi de ikke lige har overvejet at ingen kender dem, og ingen kender produkterne.

De selvstændige der får succes er ofte dem der er bedst til at sælge, så undervurder´ ikke den del.

Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg forsoege paa.. Ved dog ikke hvordan man saelger sig selv som haandvaerker. Og er i tviv om en hjemmeside har nogen vaerdi for saadan en virksomhed..

 

Noget helt andet.. Jeg havde besluttet mig for at kalde det EH Skiltemontage, har saa lige fundet ud af der er noget der hedder EH-Skilte.. Kunne det skabe problemer for mig? 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Edin.H:
Det vil jeg forsoege paa.. Ved do ikke hvordan man saelger sig selv som haandvaerker. Og er i tviv om en hjemmeside har nogen vaerdi for saadan en virksomhed..

Selvfølgelig har en hjemmeside en værdi, den kan jo tiltrække kunder via SEO, Adwords, FB osv. Derudover er det et fint sted at fremvise referencer og skrive om virksomheden.

Det lyder umiddelbart som om du har meget lidt forståelse for markedsføring, og det er virkeligt vigtigt du tilegner dig en masse viden på det område inden du starter op, da du jo ellers intet får at lave. Uden markedsføring, intet salg (sådan groft sagt).

Edin.H:
Noget helt andet.. Jeg havde besluttet mig for at kalde det EH Skiltemontage, har saa lige fundet ud af der er noget der hedder EH-Skilte.. Kunne det skabe problemer for mig? 

Det kan det muligvis godt, og der er jo ingen grund til at løbe en risiko for at rende ind i problemer senere, så mon ikke det ville være smart at finde på et andet navn?

Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget lidt forstaaelse for er nok en underdrivelse.. Jeg har ingen forstand paa hvor meget det betyder.. Saa er der ikke andet for end at researche det..

Der er ikke enadet for end at jeg maa i taenkeboksen igen i forhold til navn..

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skal i gang - skal du bestræbe dig på at få nogle programmer med øæå - det ser ikke ud til at du har det på nuværende tidspunkt. Og - når jeg ser din afsluttende bemærkning - vil det også være godt et staveprogram - det er ikke altid at de kunder du får selv kan stave .... - Just my 50 cents ....

En god indgangsvinkel til at være selvstændig og ..... vedblive med at være det, er: Ihærdighed - iderigdom og vedholdenhed.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din bemaerkning.. Jeg er paa arbejde og staar ved en oestris printer, saa staar med et tysk tatatur.. Det med at stave er tit farten og dumheden ved ikke at laese ting iogennem man lige har skrevet.. Men det er noted.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)