Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan overlever man som nystartet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino..

Jeg har ikke kunne finde svaret her paa siden eller paa google.

Jeg gaar med en droem om at blive selvstaendig naar jeg er faerdiguddannet skiltetekniker om 6 maaneder. Som udgangspunkt vi jeg gerne vaer skiltemontoer med en del der kan producere reklamer til biler. Ingen print i foerste omgang, da det skal kunne drives hjemmefra for at holde omkostninger nede.

Jeg har mange spoergsmaal, mend et stoerste er hvordan oveerlever jeg. Staar i den situation at jeg har en ejebolig og regninger der skal betales. Vil helst undgaa at ruinere migselv..

Jeg er ved at undersoege det med A-kasse og opstart ved Malernes. Det lyder nemlig som den optimale maade at komme i gang..

Det er et stort spring og folk siger altid "jsut do it"

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle vælger at have en deltidsjob ved siden sit firma, da det med at få firmaet op at køre, finde kunder osv kan nogle gange tage lang tid. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget forskelligt. Nogen har et deltidsjob ved siden af og lever af billig mad.

Andre har til gengæld en opsparing på f.eks 100.000 kr., som de kan leve af et år. I det år kan de så arbejde 24 timer i døgnet for at virksomheden selv skal kunne tjene nok til dagligdagen.

Det er meget forskelligt. Andre låner også penge i bank eller hos forældrene.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brug alt tid du har til at forberede dig allerede nu.