Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

inkasso uden varsel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej jeg har budt på nogle ting på kj auktion. Men har ikke set at jeg har vundet dem. Lige pludselig var der et brev fra inkasso . Dvs jeg har ikke en gang har fået rykkere fra kj auktion. må de det?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt modtager "vinder" en email eller SMS om varen er klar til betaling. Du må have et login, så kan du se historik.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det allervigtigste lige nu og her, er at du indgiver en skriftlig indsigelse til inkassofirmaet. Det er vigtigt at den er skriftlig (helt email eller brev) så du kan dokumentere det. Og så skal du forklare at du aldrig har modtaget regning, rykkere eller besked om du overhovedet har vundet. 

Ellers kører inkassosagen videre og når du ikke har givet en indsigelse, så falder sagen ikke ud til din fordel uanset hvad. Så du må endelig ikke ignorere henvendelsen fra inkassofirmaet, men gå i dialog med det samme.

Hvor vidt du så kan logge ind, eller på anden måde finde ud af om du har vundet, kommer sekundært. Lige nu skal du blot have stoppet inkassosagen, så du ikke i den sidste ende ryger i fogedretten eller lignende. 

/Jesper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)