Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er den bedste webshop løsning??

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Den amerikanske webshop side I anbefaler, er den klar til det danske marked???? Kan man bruge PBS betaling osv.???? Shopify, eller hvad den lige hed, nu imens jeg sidder her i skrivende stud:-)

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Liza, ja det har den været længe. Med PBS-betaling mener du sikkert betaling med Dankort, VISA-kort osv., og det kan man sagtens.

Sig til, hvis du skal have noget hjælp til at komme i gang (mod en rimelig betaling naturligvis).

De bedste hilsner
Anders

Fra København
Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Ok, en ser rigtig god ud som løsning, meget proff. Dog skræmmer det mig lidt, at det er på engelsk, når jeg engang selv skal sidde med det.

 

Og tak for tilbudet. Hvad kan du i forhold til at lave en webshop. Jg har selv fået  designet logo/grafik til webshoppen, men dertil kommer resten.

Hilsen Liza. 

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv opbygget og drevet en webshop fra A-Å, så jeg kan hjælpe dig med hele processen. Når det er sagt, så kaster jeg mig ikke ud i selve designprocessen - det findes der mange andre mennesker, som er meget bedre til end mig :-).

Jeg prøver at sende dig en privat besked, men der er opdateret ret meget på det sidste, så jeg er lidt i tvivl om hvor der skal klikkes...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Jensen:

Henning Wraae:

Hej Brandt

Jeg vil anbefale dig DanDomain som en god, solid, og sikkert system, som bruges af rigtig mange idag. DanDoamin har en fantatisk og hurtig supportog så er den næste umuligt at vokse ud af løsningen, vi har kunder der har fra 20 varer og helt op til 50.000 varer. Vedr. designet er alt muligt, du kan se nogle enkle eksempler på vores portefølje. Hvis du ikke er blevet klogere er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os, vi kan svare på næste alt hvad der har med DanDomain at gøre.

 

 

DanDomain laver nogle ganske fine shopløsninger, men jeg har oplevet ved flere lejligheder at deres løsning ikke kan samarbejde med Google Analytics og man får statistik som er helt hen i vejret. Det er jo lidt ærgeligt når man er kommet godt igang og så tager skridtet ind i tracking verdenen.... 

Det synes jeg lige skal med, for det bliver et essentielt emne du på et eller andet tidspunkt i din shops levetid skal overveje. 

Søren J ;o) 

Hej Søren

Tak for den oplysning. Hvis du har problemer med sammenspillet mellem Analytics og DanDomain, så har du gjort dig virkelig umage med at sætte det forkert op Smile , du skal jo kun indsætte 1 ID-nummer i DanDomains shop og så er der kontakt. Dernæst kan du udvide din opsætning i analytics med at  sætte kanalvisualisering op m.m.. Men det er virkelig let.

Vi har den viden pga af 100 DanDomain webshop, som idag ingen problemer har med sammenspillet mellem Analytics og DanDomain. Når det så er sagt oplever vi at stort set alle Analytics konti (som vi overtager eller får adgang til) er sat forkert op, eller ikke udnytter værktøjet korrekt, og det gælder også de mest erfarne ekøbmænd.

Så blot til info, så spiller DanDomain og Analytics godt sammen.

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
Nu nævner du ikke selv, hvor ferm du er til henholsvis design og kode, men hvis du "ka' selv", vil jeg klart anbefale Shopify.com
Den kan tilpasses præcis som du ønsker, den er billig, den er driftsikker og gennemtestet.. og så føles den bare... lækker. (se eksempeler på shops hér).
Hvis jeg selv orkede at starte forfra, ville Shopify klart være mit førstevalg.

Fairtime er også en Shopify shop, komplet med PBS/Dankort betaling etc. Jeg ville ikke tøve et sekund med at åbne næste shop i samme system.

Venlig hilsen
Ole 

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fairtime.dk - superflot shop!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er iøvrigt lidt mere info om Shopify + lidt links på www.shopifyeksperten.dk - det er også min "shop" (og lavet i Shopify), men jeg er lidt presset for tid her i julemåneden til at tage kunder ind til min gratis opsætning - men hvis det kan vente til januar, så er jeg frisk.

 

Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du svaret på det du søgte? Jeg synes tit at danske udbydere af webshops ikke får den opmærksomhed de fortjener. Jeg har haft en del shop i forskellige systemer og jeg synes en god webshop løsning er Dandomains. Er du bekendt med den?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)