Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til valg, af hjemmeside plugin

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg er stor fan, af noget speciel musik, som der er koncerter også gerne flere dage i træk.

Der er mange der har slået op rundt omkring, at de søger billetter til nogen, af de koncerter samt, at de gerne vil sælge billetter.

Min idé her er da genren er meget speciel, at der laven enten en auktions side, som der så skal forsøge, at samle alle disse herlige mennesker på et sted.

Der skal de så have disse muligheder til, at starte med og jeg vil gerne have jeres vurdering udfra nedenstående om et auktions eller dating plugin kan bruges her?

 

  • Lave en profil med et par billeder, af dem selv måske lidt tekst samt hvad de gerne vil købe eller har til salg.
  • Kalender system hvor man kan se hvad der er, af tilbud f.eks. om sommeren.
  • Skrive lidt sammen med personlige beskeder.
  • Det skal laves sådan, at hvis de beslutter sig for, at købe noget, af hinanden så går handlen igennem mig således, at der taget et lille gebyr fra min side af og resten udbetales til sælgeren.
  • Der skal kunne køre reklamer på siden.

 

Jeg har fundet flere plugins, som man kan installere på sin side både auktions plugins samt dating plugins, som kan købes for lidt over 100 dollars.

Kan det anbefales, at jeg køber en, af dem og kan betalings løsningen køre via sådan en side?

Grunden til, at jeg også ser på dating plugins er, at jeg tror nichen kan udvides lidt her.

Ser frem til, at høre fra jer og god weekend når i kommer dertil.

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)