Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. Jeg søger feedback på hjemmesiden trykhus (dot) dk.
Jeg søger lidt råd omkring, hvad der kan forbedres på hjemmesiden. 
Mange tak på forhånd.
Mvh, Enes

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Enes,

Jeg fik faktisk et førstehåndsindtryk, som jeg sjældent får af nye sider.

Idéen er meget god. Men nede ved prisberegner (vælg produkt), kontakt form m.v., så knækker ledningen. Der går det fuldkommen skævt og jeg mister hvad jeg fik af førstehåndsindtryk. 

Så du har et godt udgangspunkt, men der skal arbejdes med detaljerne.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper. Mange tak for svar. Kan du komme nærmere ind på, hvad der gør, at ledningen knækker, og hvad der evt. kan forbedres?
Mvh, Enes

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Enes

Jeg har lige fået kalibreret min skærm. Den gengiver nu alt helt perfekt med farver.

Din hjemmeside er flot hvid. På min skærm.

Spøg til side. Jeg rullede ned over din hjemmeside og kiggede lidt rundt. Jeg er ikke særlig imponeret. Bagefter klikkede jeg på i kurv knappen og fik en bedre oplevelse. Jeg ved ikke hvorfor jeg klikkede på knappen, men det var det eneste på hele den hvide side man kan klikke på. Jeg synes at hjemmesiden er meget stilren men også meget kedelig.

Jeg er efterhånden blevet en gammel mand, så jeg spurgte min søn og datteren hvad de mente om siden. Ingen fattede hvad siden drejede sig om i første omgang, og den ene af dem spurgte om hvorfor de skulle kigge på en side uden indhold som ikke er færdig.

Jeg tror at designnørder fanger din stilrene side med det samme, men de fleste andre opfatter det ikke. Hvis du kun vil sælge dit udmærkede produkt til folk med viden indenfor tryk og reklamer, så er siden sikkert helt fin, men hvis du vil nå ud til hr, og fru jensen, så er den ikke ramt plet.

SEO er der ikke arbejdet med. Det skal du selvfølgelig have gjort.

Tjek på dit print: Det ville være rart at kunne klikke på de forskellige navne og få en masse info om størrelser, priser og andre væsentlige ting.

Du skriver 10.000 brochure + design. Det skal vist være flertal: Brochurer.

// Lars

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars. Mange tak for din gode feedback. Jeg må i tænkeboksen og forsøge at gør noget ved tomheden, og som du ganske vidst pointerer, så har der været fokus på et stilrent design uden for meget støj, men du kan have ret i, at det måske virker lidt for tomt. Der er helt sikkert en idé i at kunne klikke på de forskellige produkter så man kan læse nærmere om dem. Brochurer er nu rettet, tak.  

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Enes, 

Jeg synes, at Lars kommer med nogle rigtig fine punkter ift. at "designnørder" måske forstår pointen og det stilrene design, men den almindelig virksomhedsejer lige skal tænke sig om en ekstra gang.

Hvis du vil fortsætte i den opstilling, du har lavet, så synes jeg:

- Der mangler en indikator på at man kan scrolle ned og få mere info.

- "Læg i kurv"-knappen på forsiden er måske lidt aggresiv og på en måde malplaceret. I stedet ville jeg skrive noget med "Udregn din pris på tryksager" også med en tilhørende call to action. Så ved man da i det mindste, hvad det hele handler om, når man klikker på knappen. 

- Det er ok, at du bruger de farver, som er i dit logo gennem webdesignet. Men den grønne farvekode v. kundeudtalelserne er efter min mening ikke så pæn. Så ville jeg anvende den lyseblå i dit logo.

- Jeg synes, du bruger rigtig meget plads på at give lidt info til de besøgende. Forsiden er meget "lang". 

-  "Hvad koster dit tryk", her forstår jeg ikke helt hvorfor man selv kan ændre prisen ved "skræddersyet design". Og hvad betyder det overhovedet? Hvis man skal tænke for meget, så falder man altså fra. Budskabet skal stå klart og tydeligt. 

- Du har mange forskellige "call to action"-knapper, som hver har sin farve. (Pink, grøn, sort). Disse skal være ens. 


Alt i alt så er det en start, men der mangler stadig en del, hvis der skal mange bestillinger igennem siden. 

Du er velkommen til at tage fat i mig, hvis du ønsker hjælp til netop dette. 

Hav en god dag :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik. Mange tak for feedback :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)