Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af lampe i træ

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg leder efter en virksomhed, som kan hjælpe med at udarbejde en prototype på en lampe i massivt træ og efterfølgende sætte den i produktion.

Da lampen skal være af massiv træ, så forestiller jeg mig, at den skal laves vha CNC skærer /drejer.

Jeg har ikke haft meget held med at finde nogle der kan hjælpe endnu, så hvis I har gode ideer, så hører jeg meget gerne fra jer!

På forhånd tak!

Jan

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Hmm, søgte lidt og fandt denne henvisning, som du måske kan tage kontakt til med hensyn til en prototype: http://www.prototypeportalen.dk/?q=virksomheder/b%C3%A5rup-m%C3%B8belsnedkeri

En ting du dog skal være opmærksom på er, at det du ønsker at sætte i produktion er elektronisk, så skál det CE godkendes: https://www.ds.dk/da/standardisering/ce-maerkning før det overhovedet må sættes i omløb/til salg indenfor EU, da det skal opfylde en del forskellige krav. En sådan mærkning kán være relativt dyr, da den består af forskellige tests. Da du ønsker at lampen skal fremstilles af et brændbart materiale, vil jeg forestille mig, at der er lidt flere krav til materialet og eventuel brændhæmmende lakering. Den udgift skal du huske at medregne :)

 

Fra Odense, Danmark / Xiamen, Kina
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Jeg kan hjaelpe dig. Jeg ejer en produktions virksomhed i Xiamen, Kina og vi kan helt sikkert hjaelpe dig med at lave prototyper af din lampe.

Send mig en email og saa tager vi den derfra.

Med Venlig Hilsen

Grand Sourcing A/S

jh@grandsourcing.com 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 43
Fra  qa-tech ApS Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan Hansen,

Der er ikke og har aldrig været noget der hedder CE-godkendelse.

CE-mærkningsordningen har som ide at producenten tager ansvar for sit eget produkt. Det sker ved at han udsteder en fabrikanterklæring (Declaration of Conformity) og dermed erklærer at hans/hendes produkt opfylder der væsentlige (sikkerheds)krav der er anført i de direktiver og eller forordninger, som er relevante for produktet. Herefter kan produktet CE-mærkes.

Kun i relativt få tilfælde skal producenten gøre brug af et notificeret organ til at hjælpe sig i overensstemmelsesvurderingen. Typisk for belysningsgenstande, som alle er omfattet af lavspændingsdirektivet og for deles vedkommende også af Eco-designdirektiv(er) er at der kan selvdeklareres. Flere af afprøvningerne kan endvidere udføres af producenten selv; men flere vil det være uoverkommeligt for en belysningsproducent at håndtere.

Fælles for alle produkter er at der skal laves en risikovurdering og her kommer betragtningerne om materialevalg også ind.

Vi samler ledelsessystemer og gør dem simplere-We merge management systems - and lean them

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Eventuelt hør dig ad hos Københavns Listefabrik, om de ikke kan tilbyde eller guide dig til en som kan være behjælpelig :-) Til en god fair pris. Husk dog på, at prøver har en væsentlig høj pris.

Tilmeldt 19. Apr 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi producerer danske design lamper i Polen og har stor erfaring med, at montere osv.

Vi har også haft lamper i træ, så send nogle tegninger og jeg kommer tilbage tild snarest muligt.

Mange Hilsener Christian

cw@nordmet.pl

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)