Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til forsendelse,retur og rabat

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave webshop - Skal til sparringi morgen ang. vare søge algoritmer.

Jeg har valgt en fast fragt, og når vores genbogsbutik bliver GLS shop, så bliver det GLS. Jeg tager bare GLS mindsteprisen... 

Men der må være en guide, med tips til fragt, indpakning, forsendelse og returvare - for man taber jo fragten hver gang en vare kommer retur...

Har nogle et link til at guide, artikel eller andet ?

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror de fleste lægger portoen oveni vareprisen så det bliver kunden der betaler både for forsendelse og retur forsendelsen.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

Jeg tror de fleste lægger portoen oveni vareprisen så det bliver kunden der betaler både for forsendelse og retur forsendelsen.

Det er også en god ide..

Men når alle vare også er i min fysiske butik, er det ikke lidt underligt ?

Jeg tænker, kan man lave et gebyr - som dækker porto men ikke kan refunderes ?

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg aldrig returneret en vare, men jeg tror da det er sådan det fungerer - altså at man kun får varens pris minus transport retur når man returnerer varen.

De flinke butikker siger bare smid varen ud hvis den er defekt, og sender en ny uden regning.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunden har ret til at få den fulde pris retur, altså både pris på varen men også på fragten. Ulempen er at man mister penge på fragten, som tidligere nævnt.

Det er selvfølgelig kun hvis der er en fejl ved varen, eller sælger har lavet en fejl. Hvis kunden kom til at bestille den forkerte størrelse, farve osv, så er det kunden der skal betale for at levere varen tilbage.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)