Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt design

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Web Butikken Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg driver et webbureau, og har netop opdateret det visuelle på vores hjemmeside. Der er langt stor vægt på simplicitet og minimalisme, men jeg kunne godt tænke mig noget feedback på det nye design. Der er en del der mangler på siden, såsom referencer og en “om os” sektion, men det kommer løbende. Vores “Grafik” link på forsiden linker til en kontaktformular, da den underside ikke er færdig endnu.

Ideen har været at få siden til at se simpel, lækker og letforståelig ud.

www.web-butikken.dk

På forhånd tak, og god aften!

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 21
Fra  jakel.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Simpelt og minimalistisk er det helt sikkert. Jeg synes også det overordnede indtryk er lækkert og "friskt". Jeg har ikke ekspertforstand på grafisk design, men det forekommer mig at farvevalget er lidt "all over the place". Men det spejler måske jeres målgruppe meget godt; det ved jeg jo ikke noget om. Uanset hvad - enhver besøgende kan se, at "nogen" har gjort sig umage her... :-j
_
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Web Butikken Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg glad for at høre jm1, tak for svaret. Jeg ærgrer mig lidt over at der ikke har været flere inde og give noget feedback, men jeg kan håbe at det er fordi folk godt kan lide siden. Hav en god aften! :)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas

Farvevalget er mere babytøj end erhverv som i sigter efter.
det er efter min smag blevet noget for simpelt og grænsende til det naive i udtrykket, og set i forbindelse af hvem i gerne vil have i butikken, så tror jeg altså ikke det design vil virke, beklager.

Som beslutningstager i en virksomhed, ville jeg meget hurtigt surfe videre.
Jeg ville foretrække noget stilrent, moderne.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas

Det er fint ud.

Fotdstørrelse på segtioner / oveerskrift, brødtekst og manchet

Det første jeg støder på som generer mig lidt er fontstørrelser. Den kan helt sikker være større og mere bumbastisk. Nogle af de nye trends omkring design i 2017 er større font…. det lidt ligesom i næsten ikke tør sige noget.. smshhshss  sss  viske ..viske..

Farver

Næste problem er mængden af farver i har valgt at bruge.

jeg ville vælge en dobbelt komplementærfarver - droppe alle de farvevariationer - Den blå og den turkis spiller ikke helt samme...


Animationer på bokse og animationer

Animationerne på de tre bokse er ikke særligt elegant.

Lidt mere easy-in og easy-out - eventuelt kunne du lige få boksene til at blive mindre inden de bliver større. -

De skal poppe op og springer op.. det virker lidt unaturligt..

Navn på domænehttps://www.shoutmeloud.com/how-to-find-best-domain-for-your-website.html

Det er ikke mere nødventigt at bruge søgeord i domæne - . 

Tænkt på sider som Kazoot.com eller andre slags sider med navne som stikker ud... Noget mere frisk fantasi og brainstorming

Navnet er for ordinært, og af den grund kan det være svært for jer at bide jer fast... i folks hukkomelse..

Læs lidt om USP her: https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition

God arbejdslyst!!


René

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)