Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres erfaring med at skaffe kapital

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer...

Jeg overvejer at købe en profil her på Amino, da jeg er på udkig efter investorer.. Har nogen af jer prøvet denne vej, og haft succes med det? Primært søger jeg private investorer, der kan se potentiale og vækst i den virksomhed jeg repræsenterer.  Virksomheden har salg og udviklet to patenteret produkter, som er testet.

Mange hilsner fra Anette

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

Jeg har erfaring fra begge sider på Amino kapital.  

Hvis du skriver en seriøs annonce og er specifik i dine ønsker til, hvem du vil have som investor, så kan Amino Kapital være en hjælp. Det er dog også mit indtryk, at der er mange useriøse henvendelser fra investorer, som forsøger at udnytte, at du ikke er vant til at forhandle med en investor. 

Problemet er også tit at du som søger kapital slet ikke har sat dig ind i, hvad din virksomhed er værd på nuværende tidspunkt. Så prissætningen bliver tit useriøs og det giver en dårlig forhandlingsklima, når en investor kun mener at din virksomhed er 1/4-del værd af det du mener den er værd. 

Jeg arbejder i det daglige som kapitalcoach og har både haft kunder på Amino kapital, men også fået kunder via Amino Kapital. Fået kunder fordi de kapitalsøgende indser, at de er på herrens mark i forhold til at skaffe kapital og at de indser at en investor måske ikke er det rette for dem. 

Jeg vil gerne uforpligtende tage en snak med dig om dit kapitalprojekt er velegnet til Amino Kapital eller du skal gå en anden vej.

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

Glædeligt at høre, at du er fremme i processerne med dit produkt.
Jeg har stor glæde af LENDINO, hvor du let og overkommeligt bliver taget igennem få spørgsmål, for afslutningsvis at få en telefonisk samtale med dem omkring forhold og eventuelle ønsker.
Jeg har dog ikke selv haft succes som investorer på amino kapital.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)