Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg brænder for succes, gør du?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er
Kort om mig selv. Jeg er selvstændig indenfor møbler import / export og har en glimrende forretning. Mit problem er, at jeg har fået delt alt arbejde ud mere eller mindre, så nu jeg endt med en masse spildtid, som jeg brænder for at få kastet i er nyt projekt.

Jeg har kapital og en brændende lyst. Min hjerne kører på fuld hammer hver eneste dag for finde noget at starte, men det er ligesom der er en mur jeg ikke kan bryde. Jeg er lost.

Har kørt lidt rundt med nogle tanker om vikarbureau og lignende, da jeg har et godt netværk og sans for at tale og sælge. Jeg søger noget jeg virkelig kan gå i krig med og skabe en stabil og god forretning.

Har du en ide eller koncept hvor du evt. søger en partner, så lad mig endelig hører fra dig. Er åben for det hele, men selvfølgelig også kræsen, men tror jeg på ideen, går jeg også helhjertet ind.

Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon
Du lyder som en spændende person, med masser af energi. Hvor i landet befinder du dig? Jeg bor selv i Aarhus, og jeg er i gang med et innovativ opfindelse/produktudviklings produkt, som mangler på markedet pt. Jeg har gået og overvejet, at søge en partner til mit projekt.
Hvis du kunne skrive lidt om dig selv, så kan vi tales ved.

På genhør

June

Tilmeldt 5. Feb 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg er selv ny iværksætter og hvis du har den mindste produkt/service som du vil tilbyde kunder, må du gerne kontakte mig.

Jeg har lavet et produkt som kan testet gratis i 14 dage og hvis der er ingen ny kunder kan vælge og sige farvel ;)

Alt kan lade sig at gøre og vikar branchen er også et branche som mange starter op med.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)