Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil venlig hjemmeside med betalings løsning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg vil gerne have lavet en mobil venlig hjemmeside, som til, at starte med skal kunne følgende.

Brugerne skal kunne oprette sig derinde med en profil hvor de kan skrive lidt om sig selv samt hvad de har til salg samt lægge nogle billeder op.

Brugerne skal så kunne sætte ting til salg og lægge en pris op, som kunden så kan trykke ja til.

Hvis købet accepteres så går salget igennem og der tages nogle procenter, af salgs prisen.

Senere skal siden udvides med en masse andre funktioner.

Jeg vil meget gerne høre en ca. pris samt antallet, af timer det vil tage, at lave sådan en løsning.

God søndag til jer :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Opstart08,

Ud fra hvad du har skrevet, vil jeg sige alt fra 50.000 DKK + moms til 100.000 DKK + moms, men du må meget gerne kontakte mig med en lidt mere detaljeret beskrivelse af produktet og hvad du har behov for. Denmark@QuestGLT.com 

Hos Quest GLT har du både mulighed for at hyre en konsulent fuld tid på månedlig basis eller hyre et hold til projektet - vi vil selfølgelig sende en prisliste, så du kan sammenligne :)

God søndag!

[Signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er svært at angive den fulde pris + timeantal, da tingene er meget upræcist skrevet.

Hvis du ønsker en nøjere pris og timeantal, så prøv at gøre det mere præcist. Hvis du ikke lyster at lutte alle detaljer - smid gerne en pb til mig.

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 18:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)