Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Services der benytter produktfeeds?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi er på vej med en integation som du kan læse mere om på avecdo.com - hvor vi i princippet enten igennem et plugin på en webshop eller alternaivt deres google shopping feed kan læse shops produkter - og feede dem videre til Facebook, Google Shopping, Partner-Ads og andre.

Fordelen ved det - i forhold til andre sammenlignelige sider er at vi ved en masse om SEO og webshops, og derfor gør vi meget for at lade folk mappe deres produkter til de rette kategorier - samt at kunne skrive deres egne tekster direkte til services så man undgår duplicate content.

Vi vil gerne høre om du kender andre services, der benytter sig af ProduktFEEDS - ud over eksempelvis Pricerunner, GoogleShopping, Facebook, Partner-Ads, Miinto, Kelkoo, Dealry og HeyLoyalty.

Vi vil gerne have så mange valgmuligheder på som muligt når vi lancerer open beta engang medio/ultimo marts 2017

Har du selv en service du gerne vil have integreret må du MEGET gerne sende en e-mail til support@avecdo.com - og fortælle lidt om det :) (Antal eksisterede kunder etc)

På forhånd tak!

Benefits for services er at de slipper for særlig mange tegnsæt problemer, manglende data, URL som ikke virker, priser der mangler etc.

Screenshottet nedenunder er vores service store.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender Fruugo, Shopalike, Shopello. De har vist alle deres eget format man kan også tage Google Merchant så vidt jeg husker.

Ellers kender jeg Koongo som vist tilbyder samme service som jeres.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)