Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop feedback: startupstickers.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har lige lanceret min webshop www.startupstickers.dk, og vil gerne høre jeres feedback, før jeg begynder at råbe højt omkring den :)

Er der noget jeg kan forbedre i forhold til oplevelsen, og i sidste ende konverteringen?

Jeg tager i mod alt kritik med kyshånd! :D

Forsat god dag

Med venlig hilsen
Rasmus Hjulskov

Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 92
Fra  Photo2Me-Portrait2U.com Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tre hurtige feedback fra mig: 

- Design: lidt hårdt med al den hvide baggrund, prøv at ton det lidt ned til lysegråt

- Forside billedes indhold: jeg forstår godt at den bærbare er med (pga alle de stikkers) men hvorfor er fx hørebøffer med i nederste højre hjørne. 

- Stemningen: lidt indforstået, kunden går allerede 100% ind for stickers. Måske skal du også have en målgruppe der hedder: kunder der er moderne men endnu ikke helt har opdaget at startupstickers er fede. 

vh Martin

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, 

Først og fremmest tillykke med lanceringen af din webshop :-) 

  • Fjern "Drevet af Shopify"
  • Produktbillederne skal være lige store. 
  • Du kan evt. bruge en Mock-up til dine stickers, så man kan se dem på en computer. Jeg tror, det vil sælge varen bedre.

Men hele siden virker lidt "kold". Jeg savner noget liv og stemning. For mig er det blot en standard Shopify-webshop, som der ikke er brugt lang tid på at sætte op. Hvis du virkelig vil differentiere dig og have succes med dit salg, så er det altså vigtigt, at din hjemmeside er unikt og at der er gjort noget ekstra ud af det. 

Jeg savner urgency, social proof og generelt noget call to action


Du mangler en "om os"-side. Folk er skeptiske, så du skal skabe troværdighed. Du kan evt. gøre dén del personlig og fokusere på noget story-telling. Dine stickers er jo ret niche ift. det valgte segment (start-ups / udviklere). Fortæl om din egen historie og hvorfor du har valgt netop at sælge til dem. 

Jeg kan ikke se hvad fragten koster og hvor lang leveringstid der er. Det skal jeg vide, før jeg går til kassen. 

Rasmus, du skal være velkommen til at ringe/skrive, hvis jeg skal hjælpe dig med at optimere din webshop. Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med projektet :-) 

All the best

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

...

Tilmeldt 29. Jan 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Tusinde tak for din feedbackl

Det er nemlig blot et gratis Shopify tema indtil videre.
Ideen er jo nemlig, at der løbende skulle forbedres — og har har du nogen rigtig gode punkter!

Mange tak.

Tilmeldt 29. Jan 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tak for din feedback. Jeg tror, jeg skal i gang med at lege tekstforfatter + fotograt :)

Med Venlig Hilsen 

Ramus Hjulskov

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sjov ide, fin site.

Forside

jeg har lidt svært ved at se hvor Header, banner og logo hører til. 

Jeg tror det ville gøre sitet mere spiseligt, hvis logoet fandt sin retmæssige plads oppe i venstre top hjørne. 

Indkøbskurven er for lille og selv om det er vovet, så er det nødvendigt satsning for en ny webshop. 

Hvis du starter med at bryde Best Practise i forhold til placering af:

 

Jeg kan godt se ideen med at det flade design uden skygger eller dybder - valget af banner kunne være bedre i det sammenhæng.. for at det skal lykkedes.

Disse forbedringer kunne gøre sitet mere spiseligt.. .Rykke logo op, større indkøbskurv og venstrestillet menu. 



Produktbilleder er super fede, det look som stickers har -  er det jeg vil se mere på dit website...Det ville passe til Flat designet…


Produkter burde stå på linje selv om de har forskellige størrelser. De skal alignes. 

Kategori:

Jeg savner tekster og SEO arbejdet halter desværre…

Du kunne overveje om long Tail søgeord var noget du kunne arbejde med. Fx i din “blog
Læs indlæg fra Brian Dean om Long tail søgeord.. 

http://backlinko.com/long-tail-keywords


Produkter 

Jeg savner at jeg kan købe pakker, eller mulighed for spar 1 mærke ved køb af 5 fx. 

Unique Selling Proposition

Læs den her artikel:

Jeg savner tekster og lidt historie om dig, hvem er du og hvad vil du og hvorfor fik du den ide

https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition

Hvad adskiller din webshop fra dine konkurrenter… 

Storytelling  Storytelling…...


God arbejdslyst!!


René

Tilmeldt 29. Jan 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Der er nu en lysegrå gradient, der bryder med det helt hvide: startupstickers.dk

Tilmeldt 29. Jan 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Tusinde tak for din tid, der er helt sikkert en masse der halter bagved :)
Tak for dine links, jeg tager arbejdshandskerne på.

Mvh

Rasmus

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Fedt, at du har lanceret en webshop.

Jeg synes, at det er godt udgangspunkt du har.

Det første billede man bliver mødt af og teksten lige under fylder for meget. Dine produkter skal længere op og dermed frem i lyset.
Jeg kan godt li det store billede - hvis man lægger mærke til forholdet imellem tingene på billedet, så er det bl.a en usandsynlig stor kuglepen du har fundet :)

Fedt, at du har valgt en god CTA-farve til købsknapperne, jeg synes dog godt at knappen må bliver lidt større.

Jeg kan se, at René har været rimelig udførelig i sin feedback, så der er lidt at arbejde med i forhold til det René har påpeget.

Du skal være velkommen til, at oprette et backlink på min hjemmeside: https://findenwebshop.dk/ , så får du dig ihvertfald et hurtigt backlink.

God vind i webshop-sejlene.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)