Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel anbefaling?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger efter et nyt lagerhotel til min webshop og tænkte om nogle af jer havde nogle gode anbefalinger?

- Har et par tusinde varer på lager

- Primært tekstilvarer

- Har alt fra 20 til 200 ordrer om måneden alt efter kampagner osv.

- Vedlægger en håndfuld små gratis "gaver" ved hver ordrer samt lidt flyers osv.

- Sender til hele verden. Primært Europa men sender ca. halvdelen af mine ordrer til USA. En mindre del til Australien, Asien m.m. Dvs. lagerhotel skal have nogle gode shipping aftaler også uden for Europa.

- Jeg selv og mit firma er for nyligt flyttet til Fransk Vest Indien (firma registreret i Frankrig/Guadeloupe, altså EU). Størstedelen af mine produkter bliver lavet i østen, så lagerhotellet skal være behjælpelig med import og fortoldning herfra på den ene eller anden måde.

- Sætter stor pris på direkte kontakt og fleksibilitet. Dvs at der er plads til at sende små specialopgaver (fx ompakning af varer, etc.) samt at man kan tage telefonen og ringe hvis der er noget specifikt jeg ønsker gjort. Fornemmer at nogle af de helt store lagerhoteller er lidt for store til at hjælpe "de små" som mig.

Håber på nogle gode anbefalinger :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Et rigtigt godt bud kunne være Primecargo.  Udover at være speditører med stor erfaring i tekstil import fra fra Østen ( de har egne kontorer i flere lande), har de et stor lagerhotel med pluk og pak i Kolding.

http://primecargo.com/en

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)