Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne salgs strategi gangbar ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk

Jeg er kommet i besiddelse af et dansk  produkt, med internationale patenter, som er klinisk testet med dokumenteret virkning.

 Poduktet sælges p.t. i U.s.a., dele af Europa og dele af Asien og jeg har fået lov til at sælge i Sverige og Norge.

Produktet sælges typisk fra apoteker verden over og er udviklet til en bestemt sygdomsgruppe.

Hvis jeg vælger salg til apotekskæder i Sverige kan jeg nå ud til nok 1.500 butikker men det tager tid at blive godkendt +lav avance samt andre besværlige krav

I Sverige er omkkring 500.000 ramt at sygdommen i større eller mindre grad, hvoraf ca. 80.000 er medlem af sygdomsforeningen.

Hvis produktet findes på apotekerne, så ville foreningens medlemmer jo købe der.

Min tanke er at hvis jeg nu solgte direkte til foreningen ( de har en webshop) så ville jeg have normal avance. Foreningen vil opnå indtjening og de kan endda give deres medlemmer en pæn rabat og  sælge til ikke melemmer for ca. markedsprisen.

Fordelen vil så også være at foreningen kan oplyse / reklamerer i deres eget medlems blad og de har i forvejen telefonrådgivning.

Ved at ikke medlemmer kan købe til fremtidig markedspris, så har jeg ikke dømt produktet ude i forhold til salg  andet steds tænker jeg.

Så Aminoer . Et denne tanke gangbar eller er der noget jeg har overset ?

Hilsen Henrik

 

 

 

 

 

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

" tak " for ingen tanke om det---

Men hvilken løsning ville i vælge?

Den volume prægede løsning ved at sælge til en kæde som tjener kassen eller lade / forsøge at  hovedforeningen får salget til gavn for deres medlemmer ?  

/ Henrik

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)