Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kold kanvas - hvilket tidspunkt er "bedst"?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok..

Jeg kan jo kun forstå det du skriver..

Og hvis du ingen kunder har i din virksomhed har du intet håndklæde.

Tag ud og blive ansat og tag lære af det... og måske kan du få dit eget håndklæde, som du ikke behøver at kaste i ringen,

Lige nu har du intet håndklæde... men bare drømme og drømme må man ofte skabe til virkelighed via omveje

/ Henrik

 

 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget studie som varer konstant fra 8 - 16. Der er selvfølgelig pauser, både imellem lektionerne og til frokost. Jeg har selv læst jura og der var mange pauser og ikke lektioner fra 8 - 16.

Du kunne for. eks. ringe næste når som helst og spørge den der tager telefonen, hvornår det passer bedst at ringe til chefen/beslutningstageren.

Så får du samtidig navnet på den pågældende.

Det kommer også meget an på hvad det er for en vare du sælger hvis du ikke kender firmaets behov.

Det lyder som om du ikke har prøvet at kanvasse før. Man kommer tit ud for at den der tager telefonen i firmaet udspørger dig og skal have at vide hvad det drejer sig om. Det skal du lære at tackle.

Man kan ikke fastsætte ensartede tidspunkter for al kanvas for alle firmaer. Hvad der er det bedste tidspunkt, er forskelligt fra firma til firma. Det finder du nok ud af når du har prøvet et par måneder.

Hilsen pensioneret advokat og stataut. ejdmgl. Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget studie som varer konstant fra 8 - 16. Der er selvfølgelig pauser, både imellem lektionerne og til frokost. Jeg har selv læst jura og der var mange pauser og ikke lektioner fra 8 - 16.

Du kunne for. eks. ringe næste når som helst og spørge den der tager telefonen, hvornår det passer bedst at ringe til chefen/beslutningstageren.

Så får du samtidig navnet på den pågældende.

Det kommer også meget an på hvad det er for en vare du sælger hvis du ikke kender firmaets behov.

Det lyder som om du ikke har prøvet at kanvasse før. Man kommer tit ud for at den der tager telefonen i firmaet udspørger dig og skal have at vide hvad det drejer sig om. Det skal du lære at tackle.

Man kan ikke fastsætte ensartede tidspunkter for al kanvas for alle firmaer. Hvad der er det bedste tidspunkt, er forskelligt fra firma til firma. Det finder du nok ud af når du har prøvet et par måneder.

Hilsen pensioneret advokat og stataut. ejdmgl. Jørgen

Hej Jørgen!

Som du selv nævner, så er det i pauserne jeg har tænkt mig at telefonkanvasse. Tak for dit input :-)

-Kopi23

Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Kopi23", 

Jeg vil også fraråde at man ringer i weekenden, det er en af de få øjeblikket som er i familiens tegn i travl og hektisk hverdag. 

Det vigtigt at man altid reflektere over hvilken effekt det har når man træder ud af en"comfort zone"

Du er velkommen til at læse mere om de værdier som jeg arbejder med indenfor telesalg og mødebooking

www.phoner2support.dk

 

Med venlig hilsen

Jannich Rindom, Ejer, MasterClass i Salg og Markedsføring (KAM)

Phoner2support ApS og Rindom & CO. Consulting ApS

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)