Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du min nye iværksætter-makker?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på udkig efter en rigtig iværksætter-makker til, at hjælpe mig videre med mit koncept, https://findenwebshop.dk/

Platformen er blevet bygget på i 1,5 år, og den er der hvor jeg mangler hjælp til markedsføring og kommunikation. Så det jeg leder efter er altså en kommunikation og markedsførings-person, der kan tage rigtig godt fat, og tror på konceptet (altså rigtig godt fat).

Det er mig selv der koder, og jeg har kodet alt fra bunden. Lige fra MailChimp-integration til Stripe-betalings-integration, som lige er kommet på her i starten af Januar. Hvorfor der nu skal fart på projektet.

 

Konceptet kort fortalt:

Findenwebshop er en hjemmeside, hvor webshop-ejere kan sætte deres varer til “salg”, fx restpartier, ved at lade folk byde på disse produkter. Så det er en form for affiliate marketing-platform for produkter, der alligevel ender med en vis mængde rabat ved et evt. salg.

Når et bud kommer ind, har webshop-ejeren muligheden for at acceptere budet eller lade være. Ved accept af budet kan kunden købe direkte via hjemmesiden.

Som ved alle slags affialiate marketing bliver der selvfølgelig taget et gebyr pr. salg.

 

Dig kort fortalt:

Pige eller dreng er underordnet, og geografisk lokation er næsten også mindre relevant (men indenfor DK). Jeg vil nok foretrække, at du er i nærheden af Århus eller deromkring. Men det er altså ikke en absolut forhindring hvis du på sjælland.

Om du er under uddannelse, eller har en masse erfaring er også ”mindre” relevant. Du skal dog have en forståelse for markedsføring og ildhu for at skabe resultater. Det er også vigtig at du ved mere om markedsføring end mig;)
Har du allerede andre projekt-forpligtelser er du umiddelbar heller ikke for mig.

 

Aflønning:

Er altid den ”sjove” – jeg kan kun starte med, at tilbyde procenter i konceptet. Derfor er det som sagt også iværksætter-typen, som jeg leder efter og ikke direktør-typen der skal aflønnes med det samme J

 

Er du en iværksætter ligesom mig, så smid en privat besked.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man have penge med, hvor meget tid tænker du man skal ligge i projektet

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er ikke nødvendigt at lægge en stor sum penge.

Det er meget relativt med tid, men jeg ser jo gerne at man lægger en overkommelig tid i det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)