Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang min webshop design og funktion?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 92
Fra  Photo2Me-Portrait2U.com Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang min webshop design og funktion? 

Jeg har retterunde i aften


Er I søde at gå ind på martinvestergaard.com og give kritik og retteforslag til design og funktion.


1000 tak 


Martin Vestergaard 
martinvestergaard.com

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 24
Fra  Bigstep Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg synes det er fin webside, dog synes jeg bestilling af portræt er lidt forvirrende, synes godt der kunne være lidt informationer om hvad man bestiller. Du har noget størrelse valg og nogle hoveder, som jeg går ud fra er antal portrætter.

Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 92
Fra  Photo2Me-Portrait2U.com Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak f feedback. Sidder lige nu og samler rettelser.
Vh Martin ☺
PS meget gerne fra flere brugere tak ....

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg er slet ikke et sekund i tvivl om, at dit produkt er super godt. Men jeg synes ikke rigtig hjemmesiden giver det udtryk af dig, som du formentlig gerne vil have den giver dig. 

I min optik ligner hjemmeside noget, som jeg ikke personligt vil købe ved. Især pga. siden ser meget hjemmelavet ud.

Her har du et par konkrete eksempler:

- Oversæt: Home > Forside

- Forside: Elsker din video. Men den er brugt forkert. Brug den som full width video, som IKKE starter fra YT, men ligger direkte hostet på din side og starter automatisk når man åbner hjemmesiden.

- Footer: Money back guarantee. Ser meget suspekt ud.

- Produktsiden: Meget uoverskuelig og rodet. Igen lav det mere minimalistisk med full width effekten.

- Generelt: Farvevalg. Prøve evt. at køre sort, hvid, blå (CTA).

Der er mange flere ting, Martin. Ellers er jeg sikker på dit produkt er super - men det er ikke hvad hjemmesiden fremstiller i min optik.

Imorgen kl. 15:00 kører jeg til et møde i Vejle, hvor jeg har lidt tid til at snakke i telefon. Hvis du booker et opringning på min hjemmeside, lover jeg dig, at vi får taget en ordentlig snak hvor du får en masse råd og vejledning til at komme videre. For jeg tror virkelig salget kan løftes markant online med en optimeret hjemmeside.

Hiv fat i mig via min hjemmeside.

Vh. Kasper

SEDIA.DK

Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 92
Fra  Photo2Me-Portrait2U.com Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Vh Martin ☺

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)