Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp ASAP. vdr facebook

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig sagt jeg ønsker folk skal deltage hvis ikke de har interesse. Men min målgruppe ved jeg har interesse

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mkoldt:

. Du kender tydeligvis ikke ret meget til konkurrencer så...Jeg deltager i store konkurrencer hvor der er op til 10 firmaer man skal følge ja også 12 for så er puljen kæmpestor. alle firmaer sponsorere nemlig præmier. Så det er så ment ganske normalt.

Kunne du evt. ikke lige linke til en af disse konkurrencer hvor der er 10 eller flere virksomheder han skal LIKE for at deltage, dette blot for at stille min nysgerrighed, da jeg har en smule svært ved at se formålet i en mængde tomme likes som ikke rigtig kan konverteret til noget brugbart.

Det er så her jeg mener I/Du har gang i noget som der ikke er helt styr på, da det skriver virker som LIKE hunting, som ikke kan bruges til alverden.
Som deltager vil du så have jeg skal LIKE 6 virksomheder. Mon du finder en deltager der har interesse i de 6 virksomheder, eller tror du ikke mere at der går 3 sekunder, før deltagerne har un-liket siden igen, da det der er på side er aldeles uinteressant, og man egentlig kun har være med på grund af konkurrencens gevinst og intet andet.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror når vi taler om kostvejledning, at målgruppen er mere tilbøjlig til interagere. 

Det er fin side du har og mange fansSmile

De gaver der er udloddet i dine konkurrencer har og relevans for din målgruppe. 

Er alle siderne relateret til kostvejledning ?

God arbejdslyst!!

René

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)