Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger Teknisk Co-founder til attraktivt udviklingsprojekt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg driver pt. en konsulentvirksomhed inden for product management og har i den forbindelse identificeret et behov for udvikling af en ny software til at optimere virksomhedernes produktledelse. 

Min business case er rigtig interessant og jeg har identificeret en vinkel, så jeg kan differentiere mig fra hvad der ellers findes på markedet. Jeg vurderer, der vil være et attraktivt globalt marked, som pt. er i sin vorden der kan angribes. 

Hvad har jeg behov for? 

Jeg har behov for en teknisk, selvkørende og kompetent person, som er dygtig til at udvikle software og som mangler et spændende projekt med et stort potentiale at kaste sig over. Jeg har identificeret en række primære parametre til version 1 af roadmappet, men ser det som et on-going projekt med lang horisont og løbende videreudvikling. 

Du skal derfor være interesseret i det lange træk, hvis det skal være relevant. 

Hvad tilbyder jeg?

Penge har jeg ikke, men derimod har jeg den idé du måske lige står og mangler. Jeg har ekstern finansiering af projektet i tankerne, når vi har ramt markedsfit ved version 1 og du vil naturligvis have ejerdel i projektet. 

Hvis det har din interesse, så giv mig venligst et praj. 

Hilsen David Neville

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 24
Fra  Bigstep Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Snakker vi om en webapplikation eller desktop-applikation ? Og hvad er dine tekniskekrav til softwaren ?

Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ismail

Min ide er at lave en "online løsning / SaaS model, hvor kundernes data gemmes i skyen. Sandsynligvis vil jeg anvende Microsoft Azure framework, da den skaleres og integreres godt til andre relevante systemer. 

Er det svar nok? Ellers må du gerne detaljere det lidt mere, da jeg ikke er fagmand. 

Hilsen David

 

Tilmeldt 12. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Jeg vil gerne høre lidt mere om dit projekt. Jeg har 6 års erfaring med den tekniske side af at programmere, drifte og produktudvikle en SaaS løsning i et startup. Er det stadig aktuelt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)