Jeg savner stadig at vide om i agter at fastholde jeres nuværende prispolitik som kan gøre det ganske dyrt hvis man har mange domæner med mail. - Betaling for ekstra webhotel pr domæne inkl mail - Betaling for ekstra databaser - Betaling for restore af data fra sikkerhedskopi
Jeg citerer lige Timo fra tidligere debat, han skrev det så præcist http://www.amino.dk/forums/t/280700.aspx?PageIndex=11 Sagt i al stilfærdighed synes jeg ikke jeg råber og skriger. Jeg stiller blot nogle spørgsmål. Når regningen kommer, så har jeg desværre set før (ved et andet webhotel) er 2-3 uger til at betale. Og en måneds opsigelse. Altså kan man ikke nå at opsige før til næste år. Hvor regningen igen kommer efter opsigelsesfristen. Som kunde synes jeg ikke der er urimeligt at forvente mere info om hvorledes jeg bliver ramt. Jeg har ikke en speciel løsning. Jeg har et "webhotel3", og SSL + IP. Jeg tror de fleste andre kunder har tilsvarende standard løsninger. Det burde ikke være svært enten at sige: "Du stiger ikke i omkostninger, og du får samme løsning som i dag, minus de standardiserede værktøjer Meebox og andre bruger". f.eks: Hvis man gerne vil bruge tiden på løsninger, i stedet for at svare her, så kunne man sende besked til kunderne i deres mailbakker. Havde jeg ikke tilfældigt set denne tråd på Amino, så ville jeg ikke vide at mit webhotel er overtaget af andre. Og det er for ringe.
|
En lignende tråd er tidligere lukket.
Vi opfordrer til at tage eventuelle spørgsmål direkte med Unoeuros kundeservice.