Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig transportør af fødevarer i Danmark

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en alternativ landsdækkende transportdistributør, som kan fragte fødevareforsendelser. Det er ikke et krav, at de fragter varerne med kølebil, da jeg pakker i flamingokasser hvori varerne holdes kolde med is. Det skal være dag til dag levering. Anvender pt. post nord (last mile) men de er meget dyre i leveringsomkostninger. Er en lille fødevarevirksomhed og har derfor ingen forhandlingskraft overfor de store spillere. 

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage fat på Michael hos tks transport
Og sig jeg har sendt dig så er jeg sikker på i kan finde en god løsning
Hilsen
Magnnus

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu aner jeg ikke om de er landsdækkende, men ville det ikke være mere gavnligt for din virksomhed at sælge engros til Nemlig der så vidt jeg husker bringer ud gratis. Og så tænker jeg at det er en ret stor kundegruppe du bliver præsenteret for og du kan jo bare give dine kunder den valgmulighed mellem indkøb via Nemlig og levering modbetaling med Postnord.

Men du skal jo også lige blive enig med Nemlig, men du bringer måske også kunder til dem, så mon ikke det er muligt?

Mvh

Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er et firma som allerede kør med fødevare og medicin derfor er alle vores biler med køl og varme.

Vi har 3 kølebiler (8 pallers) og 1 køle lastbil (18 pallers). 

Jeg er ret sikker på vi kan finde en god transportløsning til en god pris til dig.

Du meget velkommen til at skrive eller ringe.

Ahmadchabab@gmail.com

Mob. 60436964

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)