Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til web shop med op til flere hundrede tusinde varenumre

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Nov 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Kajs MC Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer,

Jeg står og skal i gang med at lave en web shop sammen med et lokalt IT firma. Den skal trække oplysninger fra mine leverandørers online varekatalog og lager og derfor kommer jeg nemt op på et par hundrede tusind varenumre.

Før firmaet kendte antallet af varenumre antallet af varenumre anbefalte de Prestashop, men det har jeg nu fra anden side fået mig fortalt at den ikke kan håndtere den mængde ordentligt. Da IT firmaet fik mængden at vide sagde de, at de lige skulle i tænkeboks for at sikre sig at den platform vi valgte ville kunne håndtere det.

Så jeg overvejer Magento, men dér får jeg at vide at man skal over i Enterprise udgaven for at den er hurtig nok med sådan en mængde. Og den koster jo vidst lidt mønter?! Confused

Så, er der nogen der er friske med et tip eller to?

DBH Kasper aka Cookiemonster

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg kan som sådan ikke give dig de gyldende råd til hvilke systemer/platforme du skal benytte, dog kan jeg give dig et rigtig godt råd.

Da vi startede op med vores shop, havde vi heller ikke lige styr på antal af master og varianter, herunder den integration der skal finde sted mellem eksisterende lagersystem og webshop platform.

Det vi har lært af denne proces er at have 100% styr på, at der allerede forefindes en god integration mellem lager og platform, herunder hvad den koster at drifte og gerne hvad i har af muligheder for at kunne ændre i det feed der sendes fra jeres lager og til platformen.

Det kan koste rigtig mange penge og ikke mindst timer hvis man ikke har styr på dette fra første færd.

Held og lykke med projektet.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Jensen:
Så jeg overvejer Magento, men dér får jeg at vide at man skal over i Enterprise udgaven for at den er hurtig nok med sådan en mængde. Og den koster jo vidst lidt mønter?! 


Tag eventuelt et kig på denne case. Vi har lavet en løsning til en kunde. Godt nok baseret på Magento Enterprise.

mere end 16.000.000 produkter i magento (over 16 millioner produkter)

Men løsningen kan sagtens implementeres i Magento Community Edition.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Nov 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Kajs MC Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Den side ser da interessant ud! 

Hvis jeg tillader mig at spørge lidt ind, hvordan er det så kommet til at være jeres opgave? Altså et mindre dansk firma for et stort amerikansk?

MVH Kasper 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)