Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt agenturfirma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har længe gået med ønsket om at blive selvstændig igen. Jeg startede i 2006 en af landets første webshops med børnetøj og drev samtidig en fysisk butik. Webshoppen eksisterer stadig, men begge forretninger er solgt.

Jeg savner udfordringerne ...

Jeg går med følgende tanker:

1) Blive salgsagent/delvis distributør for udenlandske design/interiør brands. Også gerne upcomings.

- starte en B2B shop, samt Webshop til private. Meget gerne indenfor mode, keramik, interiør m.v.

- evt fysisk butik

Spidskompetancer: Indkøb, sans for mode/ved hvad der rører sig, kundekontakt, drive selvstændig virksomhed.

Jeg har 10 års erfaring med webbranchen, men kunne sagtens bruge hjælp til online markedsføring - når jeg skal fremad med webshoppen)

Hvor starter jeg - udover et website til mit agency - synes det er svært at finde agenturer :) men kan fint finde de udenlandske interiørbrands til egen webshop, så det er vel bare at klø på og håbe de mangler en agent i DK. 

Råd og ideer modtages meget gerne ;)

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  HelloSEO ApS Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marleys,

Skriv gerne til helloseo.dk,
Eller ring på 29850093

Vi vil meget gerne snakke med dig omkring muligheder!
Det lyder rigtig spændende det du har gang i.

Mvh Matias

Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matias

Ok ;)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Når man er agent skal man holde sig til dette og ikke samtidig drive webshop med de samme vare.  Det vil give en interessekonflikt i forhold til dine potentielle engross kunder. Jeg tror ikke der er mange kunder der gider købe hos en grossist der samtidig driver konkurrerende virksomhed.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)