Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på salop.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med-iværksættere.

Vi har lavet nogle designmæssige ændring af www.salop.dk.

Hvad synes i generelt? Er der noget vi kan forbedre? Kom endelig med ris, ros eller forslag.

Mange hilsner
Søren Aarhus, Salop.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Jeg synes, det virker super godt med den video på startstiden. Det er sådan et design, det gør, at jeg får en wow-effekt!

Dog vil jeg sige, at sommetider går teksten "over hinanden" ligesom den skrivende hånd gør. Det virker lidt forstyrrende. Altså, der kommer en ny hånd ind, selvom den gamle er væk, hvor de er oveni hinanden. Dog kan dette godt skyldes mit internet eller lign. - det ska´ jeg ik´ udelukke. Smile1

Og under "populære kategorier" kunne det være fedt, hvis der var en hover effekt, når jeg holdte musen over billederne. Jeg bliver faktisk lidt i tvivl, om de overhovedet er knapper, jeg kan klikke på, eller blot billeder til dekoration. Men over-all super lækker side. 

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren, 

Video:
Jeg synes, at stemmeføringen i videoen er meget monoton og det gav mig faktisk lyst til at forlade hjemmesiden igen. Det er også forvirrende, når de to hænder overlapper hinanden. Jeg ved godt, at det er svært at lave om på videoen nu og her, men det var blot min første tanke. 

"bygget af iværksættere, for iværksættere!" denne tekst ville jeg nok centrere, så den er center ligesom dine andre overskrifter. 

Header: Denne er meget stilren, men når man klikker på "menu" og selve hover-effekten, hvor stregen går igennem ordene synes jeg ikke, tilfører noget godt. Den røde knap "opret opgave" bør være grøn ligesom knappen på forsiden. Der skal være en rød tråd mellem alle design-elementer. 


Det var umiddelbart mine første inputs til forsiden. Der er mange forbedringsmuligheder og hvis jeg skal gå i dybden, så smid mig en mail eller giv mig et kald, så kan vi tage en snak :-) 

Hav en god dag! 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Sjov video på forsiden. Men set en gang, så er den set. Flot grå og hvid side... og så fattede jeg vist ikke helt hvad siden drejer sig om. Det virker sikkert anderledes hvis man kommer ind på siden fra en reklame på en anden side, men jeg må indrømme at jeg ikke er så begejstret. Den er lidt for speciel til mig.

Jeg er over 50 år, så måske er det derfor den ikke fanger.

Jeg var derfor inde på en side http://salop.dk/saadan-fungere-det/ for at se hvad siden drejer sig om. Desværre var der ikke nogen af knapperne der fungerede. Senere fandt jeg information om siden et andet sted. 

Jeg vil ønske jer alt muligt held med siden, men videoen tager altså meget god plads. Prøv at tænke over om det er brugerne der vil have videoen eller om det er jer selv der elsker den. Den har jo sikkert taget lang tid at lave. Jeg ville selv elske den hvis jeg havde lavet sådan en, men det har jeg ikke her.

Det lyder måske lidt negativt, men det er faktisk positiv kritik. Der er meget lidt at kritisere, men når man nu skal se lidt kritisk på det, er det jo fejlene man fokuserer på. De sidste par procent der gør forskellen.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med-iværksættere. 

Tusinde tak for jeres tid og uundværlige feedback. 

Vi har hermed noteret jeres foreslag ned, og de bliver diskuteret og implementeret på et møde i aften/i løbet af ugen.

Venlig Hilsen,

Sebastian Hørberg, Salop

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Salop.dk:

Hej med-iværksættere.

Vi har lavet nogle designmæssige ændring af www.salop.dk.

Hvad synes i generelt? Er der noget vi kan forbedre? Kom endelig med ris, ros eller forslag.

Mange hilsner
Søren Aarhus, Salop.dk

Jeg ville nok vælge at have mit eget logo noget større end reference logoer, som I har i bunden.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)