Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges, ris, ros til ny webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

En kammerat og jeg har for nyligt fået en hjemmeside op at køre. Vi er på Facebook og instagram og får der flere likes, men det kniber med at få ordrer.

Er der nogen herinde der har lyst til at kigge lidt på vores side, komme med ros og ris, så vi kan se hvad vi kan gøre bedre?

Hvis I har ideer til hvordan man kommer fra sociale medier til bestillinger, så søger jeg også en masse gode råd.

Al hjælp er velkommen, så vi kan komme godt i gang.

På forhånd tak for alle jeres input.

Mvh Betina

Www.ladyconstance.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina


Fin webshop og tillykke med denSmile


USP

Hvad er jeres unikke salgsargument?

Læs om USP her. https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition


Hvordan differentierer i jeres webshop fra jeres konkurrenter?


CTA knapper

Læg i kurv knapper - de er neutrale og kunne godt være tydeligere



Læsevenlighed

Fonten i bruger vise steder kunne godt være mere læsevenlig...i forhold til baggrunden..

 

Navigation top

Butik - det ville jeg bestemt ændre til SHOP eller WEBSHOP - (min tanke er at det er til jeres fysiske butik)


Test af site

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fladyconstance.dk&tab=mobile


Jeg har kørt en test for jer hos Google og det ser ikke godt ud... det kan have konsekvens for jeres webshop organiske placering og konverteringsmuligheder.

jeg vil anbefale i kontakt en udvikler - som kan hjælpe jer med at rette op sitet ...

Billeder og baggrund

Billeder af produkterne bliver meget neutrale pga. af den lyse baggrund og webshoppen valg af hvid farver.


Søgemaskineoptimering

 

Der mangler SEO tekster på sitet  - læs om SEO her

https://moz.com/beginners-guide-to-seo


Blog


Hvem er i og hvorfor skal jeg købe jeres produkter?

jeg savner fortællingen om jer og jeres produkter - der er nogle få steder jeg ser startskuddet til historiefortælling… om jer og jeres produkter

Få lavet en OM os side, hvor der er billleder af jer og hvorfor i startede den her butik - find en fed hvinkel om jer eller jeres ideer.. hvorfor dit og dat...


Andre sider i burde få lavet

Reklamation 1,2 og 3 guide

Returret

Hvem er i 

Hvor kommer jeres produkter fra

God arbejdslyst!!



René

Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind mange tak Rene. Det er så dejligt med nogle friske øjne, så vi ved hvad vi kan gå i gang med. Seo og meta tags er på programmet hurtigst muligt :)

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Betina,

Jeg synes at du har fået lavet en rigtig god basis til din webshop. Designet er enkelt.

Jeg vil tilslutte mig René's kommentare og i sær også påpege at CTA knapperne ikke skiller sig nok ud.
Gi dem gerne lidt mere pang. 

2 tekniske detaljer ting jeg bed mærke i på forsiden:

- det store billede loader lidt  langsom, derfor ser man noget der reelt set er nedenunder billedet først og så kommer billedet ind. Man kan fx sætte en højde på billedet's ramme med en "loader-gif" indtil billedet kommer frem.

Jeg kan som sådan godt lide det store billede og det giver god meningen, at fremvise et produkt via et stort billede. Men på min 27" der fylder white-space i billedet for meget, altså der er mere whitespace end reelt produkter. Det må kunne optimeres på.

- På forsiden har du også 2 tekster der skiftes imellem. Her kan du gøre højden på denne boks fast, så det nederste af siden ikke "går op og ned".

Alt i alt, synes jeg at det er en fin hjemmeside.

Du skal være velkommen til, at oprette et link til din webshop på min hjemmeside: https://findenwebshop.dk/

Her får du ihvertfald hurtigt et backlink, og vi kan også oprette nogle af dine produkter som så også giver nogle backlinks.

God arbejdslyst med webshoppen.

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er pisse god feed back, Rene... Jeg nupper lidt links her - ogtager din medicin også :) 

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes dit website er flot, enkelt og stilfuldt. 

Jeg har det lidt svært med navnet Lady Constance, det kan være det bare er mig - men det har nogle uhensigstmæssige konnotationer.

Constance er for mig en film fra 90'erne, afden meget letbenede genre.

Forbundet med dit logo og ordet Lady,... ja som sagt, kan det være det bare er mig.

   

Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob (og jer andre)

Tusind mange tak for al jeres feedback, og kom endelig gerne med mere :o)

Jeg tænker at vi skal have lavet en side "Om os", for så giver Lady Constance også god mening. 

Lady er fordi vi ønsker at tiltale kvinder, og Constance er egentlig sammensat af Constanta (den by i Rumænien hvor min bedste ven kommer fra) samt Elegance - og det blev så til lady Constance. 

Senere fandt vi ud af at der har eksisteret en Lady Constance, der var både forfatter, taler, aktivist mm. og tænkte at det da nok ikke var det værste at blive koblet sammen med :o) 

Så det er derfra navnet kommer :o) 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Schriver http://Cloudify.biz:

Det er pisse god feed back, Rene... Jeg nupper lidt links her - ogtager din medicin også :) 

Hej 

Jeg er glad for, at det  kan bruges af andre. .

God arbejdslyst"!!

René

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Firegirl82:

Tusind mange tak Rene. Det er så dejligt med nogle friske øjne, så vi ved hvad vi kan gå i gang med. Seo og meta tags er på programmet hurtigst muligt :)

Hej

Held og lykke med arbejdet..

God arbejdslyst!!


René

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimitri Gogios:
Gi dem gerne lidt mere pang. 

Pang er helt sikkert den rigtige formulering..

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)