Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du succes med din webshop 1 mio+ ....lukket netværk.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja hvad går det så ud på?

Står i den situation, at jeg gerne vil forretnings udvikle på eksisterende shop og setup.

I den situation er der af naturlige årsager en del fortrolige oplysninger, som jeg gerne vil holde for mig selv eller i et noget mindre forum end Amino.
Jeg er super glad for Amino, men har også mine forbehold med af åbne alt for meget op for posen til alt og alle.

Det jeg søger, er 3 til 4 personer, som allerede har etableret en webshop, gerne med en omsætning på den anden side af 1. mio. kr. pr. år.

Jeg ønsker at spare og "jamme" med nogen i nogenlunde samme situation som jeg, altså personer som løbende har brug for andres syn på forandring i webshop, platforme, design, SEO, Adwords, markedsføring, integration osv.

Som udgangspunkt, skal det være no profit netværk, da subjektive råd på baggrund af egen ønske om salg til andre i netværket, ikke er hensigtsmæssigt.

Nogen som har lyst?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i landet holder du til? 😀

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ret interessant :)

Du har min mail, så du må gerne skrive mig på sådan en liste :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hvor i landet holder du til? 😀

Så langt vestpå du overhovedet kan komme. Et skridt længere mod England og det vil boble.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Det lyder ret interessant :)

Du har min mail, så du må gerne skrive mig på sådan en liste :)

Helt klart M.

Du kender jo lidt til os i forvejen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:
Så langt vestpå du overhovedet kan komme. Et skridt længere mod England og det vil boble.

Tjooo så er der ikke den store geografiske motivation hvis det skulle foregå ved fysiske møder?

Men jeg synes det lyder interessant og er noget jeg længe har ledt efter. Et lidt mere professionelt netværk af folk der har en vis størrelse og visse ambitioner Smile

Fang mig gerne, eller smid en besked med din mail adresse hvis du ikke mener de fysiske afstande gør noget :)

Hilsen Morten

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Fresno Bob:
Så langt vestpå du overhovedet kan komme. Et skridt længere mod England og det vil boble.

Tjooo så er der ikke den store geografiske motivation hvis det skulle foregå ved fysiske møder?

Men jeg synes det lyder interessant og er noget jeg længe har ledt efter. Et lidt mere professionelt netværk af folk der har en vis størrelse og visse ambitioner Smile

Fang mig gerne, eller smid en besked med din mail adresse hvis du ikke mener de fysiske afstande gør noget :)

Hilsen Morten

Hej Morten

Som udgangspunkt, havde jeg forestillet mig, at vi fandt en fælles net platform for kommunikation så vi ikke er afhængige af afstande, da jeg ved at Fashion seller er i Tyskland.

At vi på et tidspunkt, kunne mødes fysisk, syntes jeg ville være ganske naturlig.

Du kan fange mig på admin@coastmail.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)