Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat hos dagligvarerbutikker

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der har erfaring med at opnå rabat hos fx. Bilka og Lidl.

Det drejer sig om et årligt køb fordelt på dem begge på ca. 1 million kroner.

Altid rart at høre hvad andre, måske har kunne opnå, før jeg selv skal snakke med dem :-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du ikke sætte næsen op efter at få nej. De sælger i forvejen langt billigere end du ville kunne indkøbe tingene til selv

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Regner bestemt heller ikke med noget. Kunne godt være at fx Bilka fik gode bonusser hos leverandørerne hvis de aftager en del. Jeg kan jo hjælp med at nå de mål. Ved godt det ikke er meget jeg køber for men man ved jo aldrig ... 😀

Tilmeldt 18. Nov 16
Indlæg ialt: 68
Fra  GeareXperten Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Find alt fra gear, outdoor og all in one vr briller på GeareXperten.dk 

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har snakket med dem og de fortæller at det er den enkelte varehuschef der bestemmer. Derfor jeg tænkte om der var nogen der har været igennem samme process :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sikkert opnå en rabat hos Bilka og Føtex, dog afhænger rabattens størrelse nok af varerne, som du vil købe... Men det er på priser, som er væsentlig højere end discountbutikkernes...

Spørgsmålet er så, om rabatten er stor nok til, at det er billigere, end hvis du lagde alle dine indkøb hos en af discountbutikkerne, som f.eks Lidl eller Rema1000. 

Discountbutikkerne har lave avancer, og derfor kan du næppe opnå meget rabat hos disse, måske et par %, men det bliver alligevel også til en sjat penge, hvis du køber for en million kr årligt.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Købekort (DS Business) er mest for at gøre det nemmere at sende medarbejdere i byen og købe ind på virksomhedens konto. Der fremgik i hvert fald ikke rabatter på bonen da jeg var i Netto eller de gange jeg har brugt et købekort i Føtex.

Helt uofficielt: Hvis du kender din lokale butikschef i Netto kan du til tider forhandle dig til rabat på gamle Spot-varer, det vil sige tilbudsvarer, som ikke er i fast sortiment, fra avisen for 2-3 uger siden. De er som regel glade for at rydde op på lageret hvis man kan tage flere kolli o.lign.

Ovenstående gør sig sikkert gældende for resten af Dansk Supermarked.

Rema1000 skulle være lettere at forhandle med, da de er franchise-tagere. Jeg har aldrig prøvet, men har hørt at det virker.

Meny har jeg selv haft gode erfaringer med i forhold til aftaler om tilbagelevering af uåbnede kolli, rabatter (og langt bedre kvalitet) på større mængder hos deres slagter/grønt-afdeling.

Muligvis fordi butikschefen også deltog, har vi hos Kvickly kunne opnå aftale om tilbagelevering/rabat på ikke-fastvarer.

Tyskerne skulle være helt umulige at forhandle med. Aldi f.eks. sender deres overskudsvarer fra tilbud til butikker hvor de ved de kan sælge dem (en bekendt arbejder i deres danske "elektronik skrotplads" som hun selv kalder det).

Det er mine erfaringer fra de forskellige steder. Min favorit er helt sikkert Meny også selvom det generelt er lidt dyrere. Der har altid været fænomenal service og ens ordre bliver ikke glemt (som vi desværre har oplevet hos discountkæderne).

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)