Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsform - Import

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er igang med at oprette virksomhed, jeg er grøn, men jeg lærer vha. at gøre noget.

Videre til mit spørgsmål: Jeg vil oprette en enkeltmandsvirksomhed, men jeg kan ikke få lov til det, fordi jeg skal importere, er dette korrekt, jeg kan ikke komme videre på virk.dk.

Hvis jeg skal importere varer, skal jeg så oprette et IVS, nu har jeg læst lidt omkring og umiddelbart læser jeg en størrer drift/administration, om jeg starter et IVS, men lige nu ønsker jeg ikke administration/drift i virksomheden.

Giv lyd om I har nogle forslag til denne situation.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan sagtens oprette enkeltmands til import. Der du bliver stoppet er nok fordi du siger omsætning under 50.000 og så ryger du i PMV som ikke må importere fra uden for EU - bare sig over 50.000 så kan du momsregistrere dig eller ikke som du vil  - men SKAL så snart du kan se din omsætning vil overstige 50.000 kr på en hver 12 mdr periode frem og tilbage -  men du kan i alle fald importregistrere det uden problem

Læs evt min bog om netop enkeltmands osv - som her i LINK  så får du svar på det meste

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John.

Så kom jeg videre.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)