Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til valg af betalings system :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)

Jeg er lige på renden til at åbne op for min webshop og hertil har jeg et spørgsmål omkring hvilke betalingsystem jeg skal vælge. nets, clearhouse eller noget helt tredje. Jeg hører ofte at Nets er alt for syrt for en lille wepshop og efter jeg har undersøgt sagen nærmere, må jeg nok sige at det er meget pebret, men hvad siger i eksperter herinde, kan jeg vente med nets, til at virksomheden forhåbentlig vokser lidt? 7-9-13!

det må selvfølgelig godt være en god pris, men det er samtidlig ikke et sted jeg tænker at jeg vil være alt for tilbageholden når det kommer til at punge lidt ud.

Håber i endnu engang kan hjælpe mig!  

Mvh

Asger

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 23
Fra  Itroom.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger, du kan sagtens vente med Nets! :)

Har efterhånden oprettet en del webshops med betalingsystem Stripe til mine kunder. Det er "gratis" og derfor rigtig godt til at starte med.
Du skal dog være opmærksom på, at din webshop ikke kan tage i mod det 'rene' dankort, MEN du kan godt tage imod visa-dankort, som de fleste alligevel bruger. Man kan altid skifte til fx nets, hvis/når man ønsker det. :) 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Asger,

Start med at kigge på kortgebyr.dk. Som Lasse skriver kan du sagtens vente med Nets, men du vil opleve at det meget hurtigt kan betale sig at få en dankortaftale (måske allerede ved 10 transaktioner om måneden). Dels pga. det meget lave kortgebyr (typisk 1,39 kr pr. transaktion) og dels pga. den troværdighed og det mersalg der følger med et dankort logo på din side. Og nu til lidt irriterende reklame ;)

Vi (udviklerne bag kortgebyr) lancerer meget snart en ny betalingsgateway, som hedder Scanpay. Den er endnu ikke på kortgebyr, men prisen er 25 ører pr. transaktion og intet abonnement. Kombinerer du dette med en indløsningsaftale hos f.eks. Clearhaus har du en pris på 1,45% + 0,25 DKK. Du kan oprette en konto på scanpay.dk/opret.

Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kigge på youpay.

Der er intet fast abonnement eller månedsgebyr. Der betaler man en lidt højere procentsats pr betaling, men til gengæld slipper du for abonnementsbetalinger. Det er nemt at sætte op og fungerer fint.

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej lasse og tak for svaret! :) er det sandt at det rene dankort efterhånden ikkke bliver brugt af mere end 5 procent af danmarks befolkning?

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ulrik :) tak for svaret, men hvad er ideen i at have en hos både jer og clearhouse? 

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret :) skulle de have alt der skal bruges til en websho?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 23
Fra  Itroom.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, de fleste har nemlig et visa-dankort i dag (eller marstercard). Og det kan du godt tage med Stripe :)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:
Start med at kigge på kortgebyr.dk.


Til trådstarter jeg benytter QP og CH sammen og det virker super. Begge parter er proff og har en support der er der hvis man har brug for dem. Også "newbiii" spørgsmål,

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej per og tak for svaret :) hvad er grunden til at du bruger begge dele?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)