Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handelstjenester der fungerer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har lavet lidt research og fandt frem til siden www.privatbetaling.dk der har fået gode anmeldelser på trustpilot og generelt virker til at være en troværdig side. Jeg kan dog ikke længere finde den på den givne internetadresse, og under mig over om de evt. er lukket ned? Hvis de er, kender i så til nogle andre lignende koncepter som ikke er PayPal

Mvh,

Jonas Rønnow

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig hørt om privatbetaling, men du kan evt tjekke kortgebyr.dk hvor jeg har lavet en liste med betalingsløsninger.

Tilmeldt 14. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skal bruge et system der kan forbinde en privat køber og en privat sælger igennem min hjemmeside, hvad ville du så anbefale? Tænker også i forhold til garanti for køberen, altså at sælgeren reelt set sender varen.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrev i en forkert tråd :)

Som jeg forstår det leder du efter en P2P betalingsløsning, hvor pengene aldrig rammer din konto, men flyver mellem dine kunders konti. Hvis vi ser bort fra Bitcoin, som nok ikke er en mulighed, så findes der ikke nogen løsninger som tilbyder det du leder efter (desværre). En løsning på problemet er at du agerer mellemmand og står for at distribuere pengene mellem dine kunder, men dette kræver en godkendelse fra finanstilsynet.

For at undgå denne godkendelse vælger mange at bruge en marketplace-betalingsløsning som f.eks. franske Lemon Way.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)