Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmring til Android og IOS! :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude. 

Jeg går i øjeblikket med en rigtig spændene ide til en applikation som jeg har arbejdet på de sidste 8 måneder.

Jeg vil egentlig ikke fortælle meget om ideen så meget herinde. Men hvad jeg er interreseret i, er at anskaffe en programmør til denne ide i form af en partner jeg kunne have sammen i dette. Jeg kan sige så meget som at jeg i de sidste mange måneder har sikret mig nogle aftaler men også mange accepter på at man godt kunne tænke sig sådan et produkt når man har færdig udviklet dette. DVS.. mange har givet udtryk for at de gerne vil være med. 

Så som i kan forstå så mangler der bare selve programmeringen. Hvis den rette person dukker, så vil vi selvfølgelig tager et møde sammen hvor du vil få forklaret alt så du kan høre om du ønsker og være med i projektet. Det 0 kr. nu. Men senere, ja mange penge og stor succes. 

Det skal både være Android og IOS. Håber dem der kan giver lyd fra sig, så i kan høre om dette spændene projekt der udsigt til mange stor ting på sigt. 

Med venlig hilsen

Mahmoud Rustum. 

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey,
Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig.
Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com
Glæder mig til at høre fra dig!
//Mathias
 
[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)