Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skifte alle urls på min shop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Har fundet et modul der fjerner tal fra urls. Altså laver en ren pæn url. I forhold til at gøre dette på sin shop. Så ændre alle ens varer urls sig. Så for ikke at miste noget seo værdi, og undgå at blive straffet for double content osv. Hvad er så den bedste måde at gøre det på? For går ud fra det er bedst med så ren url som muligt uden diverse tal? Kim
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Nu kender jeg ikke det modul du taler om.


Alle url adresser du ændrer skal viderestilles til de nye url adresser du får lavet.


Dobbelt Content

Har du et produkt med flere størrelser og hver størrelse har sin egen url adresse - kan du med fordel oprette et canonical link.

Det fortæller en søgemaskine, hvilken en af dine forskellige varianter du ønsker ranke med - eller at den her variant vil jeg gerne have du ignorer frem for den her som jeg linker til med mit conanciale link…..  

Dette gør du når tekst indholdet er det samme på flere varianter og det ikke giver mening, at tilføje unikke tekster.


Du opretter links fra de varianter du ikke ønsker skal ranke til den variant du gerne vil ranke med.

Her er en lille artikel om Clean URL

 

http://www.desiquintans.com/cleanurls

 

God arbejdslyst!!


René

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket CMS system anvender du? Du bliver næppe ramt af duplicate content da de gamle urls jo blot bliver ændret. Men der skal nok sættes nogle redirects op, hvis ikke modulet/CMS selv gør det automatisk. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)