Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til pris på bogholder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino ér

Jeg er ved at ligge sidste hånd på min bogholderfunktion, der KUN retter sig mod iværksættere, små og mellemstore virksomheder.
Kort fortal er ideen er at understående medfølger uden merpris.

Bogføring
Momsrapportering
Bankafstemning
Fremsendelse af balance
Påmindelser af moms datoer
Klargør moms til indberetning
Indberetning af moms
Modtage økonomi oversigt
Klargøring til revisor
Flytte data fra tidligere system
Gratis setup til Bank Connect

Vi kommer kun til at bruge E-conomic - da vi allerede d.d. bruger og kender det til hudløshed - selvom jeg ved at Dinero står jer nær ;0)

Nye kunder får tilmed E-conomic Start-up, bankintegration, indscanningsmodul de første 3 md. gratis - herefter ligger udgiften hos kunden, men jeg ved at andre allerede fra dag et af ligger den hos kunderne, men jeg syntes det er fedt at kunne give det med - nu jeg har lavet en aftale med E-conomic herom.
De første 30 dage skal være gratis - egentlig mere for at trække folk til, men kun hvis der er flertal for at det gøres.

Jeg vil lave 4 forskellige bilagspakker, hvor det eneste der skiller dem ad er antal bilag.

Antal bilag: 0-20
Antal bilag: 21-100
Antal bilag: 101-200
Antal bilag: 201-400

JERES HJÆLP:
Jeg skal bruge jeres hjælp til at sige om jeg skal tage betaling pr. måned eller kvartal, samt hvad priserne kunne være.
Jeg tænker at lave et abonnement, som så faktureres pr. mdr. eller kvartal alt efter prisen.

Jeg ved at andre bogholdere omkring hovedstaden og omegn tager mellem 350/400 i timen - så det skal jo også kunne løbe rundt.

Jeg håber inderligt at I vil hjælpe mig, da ovenstående er det sidste jeg mangler for at kunne "lancere" mit produkt
En af ideerne er at man bare tager et billede af sin kvittering og sender den til mig hvorefter jeg laver ovenstående

/Peter

 

Tilmeldt 7. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter

Tillykke med du har valgt at blive selvstændigbogholder, det kommer du ikke til at fortryde :-)

Det koncept du beskriver, ligner meget vores (www.danskbilagsservice.dk). Vi bogføre også til månedlig pris samt gerne vil have bilagene via mail, men tager dog også mod traditionelle papir bilag.

For at besvare dine spørgsmål så :

Ang. Betaling til E-conomic, som du har lagt over på kunden, så er vores erfaring at kunden synes det er irriterende at skulle betale for et økonomi program når det er bogholderens redskab. Derfor har vi valgt at betale for økonomi programmet og lagt udgiften ind i den månedlige betaling således at kunden kun får en faktura.

Vi har valgt at kunden skal betale hver måned og det er fordi at man på den måde har mindst udestående. Vi kører med lave priser og derfor er det vigtigt at alle betaler. Ved månedlige betaling kan vi reducere vores tab.

Ang dine pakker så sælger vi også vores i pakker og hvis du vil have noget at sammenligne med så er vores priser :

0-25 bilag  : 189 kr pr. måned
26-50 bilag : 315 kr pr. måned
51-75 bilag  : 470 kr. pr måned
76+ bilag     : 6,00 kr pr bilag

Dette er så inkl. Udgiften til økonomisystemet

Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig, men ellers held og lykke med dit projekt.

Med venlig hilsen

Kim Johansen
Dansk Bilagsservice
TLF : 23 11 11 11 – Email : Kim@DanskBilagsservice.dk

 

Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Kim skriver, så vil jeg også hellere have at abonnement på bogføringsprogram er med i den månedlige pris, så jeg kun skal betale et sted istedet for både til dig og til et abonnement på et bogføringsprogram. 

Mht. betaling, så vil jeg foretrække at betale hver måned frem for kvartalvis. Specielt for mindre virksomheder kan det være et plus at de ikke skal binde en masse penge i kvartalvis betaling, men kan nøjes med månedsvis at betale. 

Held og lykke med dit projekt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)