Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen 100 kr på at hjælpe os med at teste Nets i ny betalingsgateway.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har udviklet en betalingsgateway (scanpay.dk) sammen med 2 DTU'ere, men før vi kan lancere vil vi gerne teste vores opkobling til Nets. Vi leder derfor efter en person/virksomhed med en dankort aftale, som har lyst til at hjælpe os med at teste vores opkobling. For at hjælpe skal man oprette en konto her og indsætte sit Nets forretningsnummer (TOF) og branchekode i dette vindue. Dernæst gennemfører vi en række test transaktioner og melder tilbage når vi er færdige. Denne test vil IKKE påvirke din aftale eller den betalingsgateway hvor du pt. bruger din dankortaftale. Du er IKKE på nogne måde forpligtet til at bruge vores løsning eller lign. Bemærk at Scanpay er officiel partner med Nets og at vi er PCI DSS 3.2 certificeret.

Jeg håber at der er en som gider hjælpe. Som tak for hjælpen vil vi lave én transaktion på 100 kr på din dankortaftale.

Mvh. Ulrik Moe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har prøvet at oprette en test konto med da jeg også skulle afgive telefon nummer. Takker jeg nej tak. På en normal konto er det fær men ikke på test.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig helt ok. Telefonnummeret bruges kun til at sikre din konto. Vi går i det hele taget meget op i sikkerhed og dine oplysninger, herunder telefonnummeret, bliver derfor gemt krypteret med brug af Shamir's secret sharing algoritme. Det betyder kort sagt at ingen medarbejder i Scanpay, end ikke mig som direktør, kan tilgå dine personlige oplysninger uden at én eller flere medarbejder(e) også indtaster deres adgangskode.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbudet er stadig åbent.

Der er nogle som har oprettet en konto, men ingen har meldt sig på banen. Jeg vil gerne understrege at Scanpay er PCI DSS certificeret og godkendt af Nets (se liste over godkendte betalingsløsninger). Nogen må da være interesseret i at tjene 100 kr på at hjælpe et startup. Det tager næppe mere end 5 minutter ;)

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes så meget af det samme derude i den store verden, nok derfor interessen er meget lille for dette.
Men jeg ønsker dig held og lykke med dit projekt. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)