Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg så webshop brugte skoleting mm?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle på Amino 
Jeg går og leger lidt med en ide. 
Børn, ja dem får vi ikke mindre af, og de skal alle starte i skole på et tidspunkt. Valg af skoletaske m.m, det kan hurtigt blive en dyr omgang, hvis barnet skal have noget af kvalitet, men også en som de kan lide. Fx hvis de vælger en med spiderman. De tasker de koster hurtigt 6-800 kr. Så skal børnene have penalhuse, og der vil de gerne have tre dobbelt med fyld. Det koster også 3-400 kr. Så er der lige Barcelona madkassen og FCK drikledunken. Alt det koster MANGE penge, og der er måske nogen, der ikke har råd til alt det.
Min ide er at jeg vil opkøbe brugte skoetasker, penalhuse, gymnastik tasker, madkasser, drikkedunke osv af god kvalitet, og sælge det videre til en billig god pris på en lille webshop. Muligvis med henblik på, også at opkøbe flyverdragter af god kvalitet senere hen. 
Problemet er at jeg INTET har forstand på IT, webshop, moms og alt det der. 
Hvad har i andre gjort, jer som har en god ide, men intet forstand på det praktiske? Jeg er god til, at finde ting og sælge videre på FB, DBA osv. 
Har i fundet jer en partner? Jeg er Nykøbing F, så hvis der sidder en klog IT mand hernede af, og hat et par gode fif til mig, så henvend dig meget gerne. 
Mvh Camilla 
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Spændende idé du går rundt med - og det er helt sikker mulig at udbygge en forretning ud fra det. Du kunne f.eks. sammensætte nogle pakker til bl.a.: Børnehaveklassen. Hertil skulle den så indeholde alle de basale ting du nævner.

Så hvis du er skarp til på nuværende tidspunkt at købe / sælge videre med profit på diverse køb / salg sider, så synes jeg du bør komme igang, da du sandsynligvis har en god sans for købmandskab - hvilket er et kæmpe plus for dig når du skal ud og finde leverandører m.v.

Uden at kende til hvad du laver i din hverdag, så vil jeg godt mene, at du kan køre det op selv. Det er ikke som udgangspunkt et helt vild krævende projekt. Du skal bare være klar rent økonomisk til at smide lidt penge i, så du kan købe nogle OK mængder hjem og samtidig få sat en professionel online identitet i søen.

På nuværende tidspunkt er min kalender booket 1-2 uger frem med kunder vedr. hjemmeside / webshop og Google AdWords. Men det lyder heller ikke til at være et projekt som haster helt vildt, men et hvor du hellere vil tage lidt ekstra tid om at komme igang - også komme igang på ordentlig vis. Smid mig en mail på Kasper@sedia.dk eller udfyld formularen på min hjemmeside med ''bliv ringet op''. Så skal jeg med glæde hjælpe dig videre!

PS. Jeg har en super skarp leverandør til dig - men den kan vi tage når du skriver / ringer.

Vh. Kasper // SEDIA.DK

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det er en fed ide... Helt klart en der kan blive en forretning.

Jeg har en Wordpress fyr - som måske kan hjælpe dig - torben@webfronten.dk

http://www.webfronten.dk/

Men unaset hvad du gør! Blive ved på DBA (det virker for dig) - og flyt så langsomt salget til andre kanaler. 

Jeg tror ikke, jeg kan hjælpe dig på nuværende tidspunkt - vi arbejder med optimering af forretninger - de processer der vedligeholder en forretning. 

Det er typisk, når du får din første medarbejder, og det ikke længere dur, at DU jo bare kan huske det hele - og ved hvordan man gør. (det er fantastiskt at alle iværksættere faktisk kan det - synes du ikke.) 

Jeg sender god karma til din ide - og ved at du finder en vej. 

Ring endelig, hvis der er noget - du vil have et par friske øjne på. 


Side 1 ud af 1 (3 indlæg)