Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man regne med Search console?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man regne med de data Search console giver en? Jeg synes nogle af tallene jeg får fremvist, virker lidt underlige.

Hvad er jeres erfaring og fornemmelse af Search console?

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er, nej - du kan ike blindt og ubetinget stole på data i search console. 

Det vigtigste du skal være opmærksom på er, at data ofte er gammelt, så f.eks. fejl der vises godt kan være rettet allerede.

Men det betyder bestemt ikke at Search Console ikke er brugbart. Du skal bare gøre dig nogle praktiske erfaringer med, hvad du kan stole på, og hvad du ikke helt kan regne med. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan godt stole på det, men ja nogle data/fejl kan være af ældre dato. Du burde kunne se hvornår det pågældende er registreret.

Jeg bruger den fint til at se på søgetermer og se hvilke søgeord jeg kan optimere imod.

Men du kan også kombinere det med andre tools for at få be- eller afkræftet hypoteser.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jeg bruger search console primært til CTR arbejde, skal jeg også være lidt påpasselig med tallene angående CTR? Hvis jeg fx optimerer mine page titler, kan jeg så stole på at jeg har fået flere kliks, hvis CTR i Search console er steget på de forbedret søgeord, eller skal jeg bare bruge det til en mavefornemmelse? :)

 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Samtidig viser Search console at der 400 færre besøgende fra organisk trafik til sammenligning med hvad Google analytics viser (Over de sidste 28 dage). Så har lidt svær ved at tyde hvem jeg skal stole på, eller om jeg overhovedet kan stole på nogen af dem. 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)