Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg stiller et spørgsmål, men vil i virkeligheden sælge strøm m.m. til dig. Læs tråden, hvis du gider.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 7
Fra  Middleman Skrevet kl. 08:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nysgerrig efter at høre hvor ofte du som erhvervs(mand/kvinde) bliver ringet op på telefonen af en opsøgende sælger ?

- Hvem ringer ?
- hvad sælger de ?
- hvor lang tid bruger du/i i snit på at tale med sælgere som ringer uopfordret ?

På forhånd tak.

Best Regards
Pajtim I.  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

i begyndelsen - første ½ - helår efter en stiftelse - noget der ligner 1 gang om ugen. Jeg bruger 1 minut. Er høflig, for det er ofte en ung som sidder og passer et job - og er der en skyldig i manglende oplæring af den der ringer, så er det firmaet bag. Jeg lytter helt kort til hvad det er (findes faktisk ting der KAN være interessant) og siger så hurtigt "Jeg har ingen interesse - hav en god dag videre" og lægger så på

efter første  ½ år er det ofte næsten uddødt i øvrigt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 11:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er et par stykker der ringer hver uge. De fleste er fra strøm-selskaber, tele-sælgere og Falck. De bliver hurtigt viftet af.

Nogle få gange ringer et webbureau og tilbyder hjælp med min dårlige SEO og så vil de gerne lave hele min side om. Man kan hurtigt finde ud af om de ved noget og så kan de hurtigt viftes af hvis de intet ved, og bare vil tjene på min uvidenhed.

Andre vil sende en mail. Man hører aldrig mere...

Nogle er virkelig interesseret i min side og hvad der kan gøres bedre. Her får de lidt tid og måske kan jeg blive klogere. Desværre er mit budget ikke så højt endnu, så en rigtig aftale falder derfor ikke på plads.

Jeg har foreslået at hvis de kan give mig større omsætning, som de alle siger. Så vil jeg gerne give det en chance, og så deler vi overskuddet på det ekstra salg. Men det er der ingen der har turdet endnu. Men de mener stadig at jeg kan få dobbelt kunder og en mega omsætning. Noget der ikke helt kan passe, hvis de ikke tør satse.

// Lars Wink ejer af A24.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 7
Fra  Middleman Skrevet kl. 12:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lars, 

Tak for din feedback! - Ville det være interessant for dig, at få min virksomhed til at varetage alt hvad der hedder opsøgende salg til din virksomhed, 

Omend det er; tele, strøm, annonce (digital & print) og altid sørge for at du har de bedste priser, uden at du behøver at bruge tid på at finde de bedste løsninger på markedet ? 

ser frem til at høre fra dig. 

god dag. 

Pajtim I. 

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du spørger om hvor ofte msn bliver kontaktet af en sælger, med det ene formål selv at sælge udfra reele svar, i sælgere er sku lidt for desparate..

Ang. Spørgsmålet bliver jeg jævnligt kontaktet af et webbearau som vil give mig en hjemmeside gratis og de bliver skide fornærmet når jeg takker pænt nej.

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 17:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pigeon:

Du spørger om hvor ofte msn bliver kontaktet af en sælger, med det ene formål selv at sælge udfra reele svar, i sælgere er sku lidt for desparate..

Ang. Spørgsmålet bliver jeg jævnligt kontaktet af et webbearau som vil give mig en hjemmeside gratis og de bliver skide fornærmet når jeg takker pænt nej.

Jeg tænkte på samme måde da jeg læste den efterfølgende salgs henvendelse.. -  ikke så smart udtænkt at gå direkte på...og faktisk også uforskammet.

Hilsen fra Henrik

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 7
Fra  Middleman Skrevet kl. 18:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Henrik,


Hvis der er erhvervsdrivende som udtrykker at de har de udfordringer med netop det jeg tilbyder at løse - ville det ikke være håbløst af mig som indehaver af virksomheden ikke at rette henvendelse ??

Nu føler jeg ikke at det var særligt anmassende, hvis jeg tager fejl undskylder jeg.

Min intention er ene og alene at hjælpe danske virksomheder i størrelsen 0-20 ansatte, at slippe for sælgere og stadig spare dem penge, ved at lade mig tage dialogen med de opsøgende sælgere :)

Tak for din feedback, hvis du gerne vil høre mere er du velkommen til at tage fat i mig på tlf: 27144678 eller mail: Pajtim.islami@hotmail.com.

Bedste Hilsner

Pajtim Islami

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 7
Fra  Middleman Skrevet kl. 18:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Pigeon.

Os af desperathed kan forekomme. Vi er en nystartet virksomhed, og prøver at få fodfæste i det danske erhvervsliv, vi har allerede hjulpet en del. Vi vil gerne vækste.

Nu vil jeg mene at det ikke er særlig anmassende at skrive et simpelt spørgsmål til en potentiel kunde, som udtrykker at han netop støder på de udfordringer vi tilbyder at løse.

Hvis du gerne vil høre mere om det vi tilbyder, er du velkommen til at give mig et ring på: 27144678 eller skrive på: Pajtim.islami@hotmail.com 

Bedste Hilsner

Pajtim Islami

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 19:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pajtim

 

Dem som har reageret på din tråd har ligefrem udtalt at de har synderlige udfodringer og det har egentligt også omtalt sælgerne pænt i forhold til hvad man kan komme til høre fra andre -  så at forsøge sig med salg der ligger ikke lige til højrebenet.

Personligt synes jeg det minder lidt om et bagholdsangreb, da din tråd på ingen måde indikerer at du vil sælge. Den viser nærmere det modsatte.

Havde du i stedet åbent foralt om, hvilken tjeneste du tilbyder kontra de ihærdige telefon sælgere, så ville du have haft en positiv tråd, hvor du endda kunne indhente inspiration fra, da folk herinde gerne hjælper til, men de kan også bide hvis grænser overskrides.

Og måske kunne det være at du kunne få en kunde eller to, hvis tråden holdt længe nok.

Så samlet set nej til at det var en god indsats, så måske skal du finde dig en telefonsælger :-)

Hilsen fra Henrik

 

 

 

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 19:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pajtim

 Ups... en masse fejl i det forige indlæg

Dem som har reageret på din tråd har ligefrem IKKE udtalt at de har synderlige udfodringer og de har egentligt også omtalt sælgerne pænt i forhold til hvad man kan komme til høre fra andre -  så at forsøge sig med salg hos disse personer, ligger ikke lige til højrebenet.

Personligt synes jeg det minder lidt om et bagholdsangreb, da din tråd på ingen måde indikerer at du vil sælge. Den viser nærmere det modsatte.

Havde du i stedet åbent foralt om, hvilken tjeneste du tilbyder kontra de ihærdige telefon sælgere, så ville du have haft en positiv tråd, hvor du endda kunne indhente inspiration fra, da folk herinde gerne hjælper til, men de kan også bide, hvis grænser overskrides.

Og måske kunne det være at du kunne få en kunde eller to, hvis tråden holdt længe nok.

Så samlet set, nej til at det var en god indsats, så måske skal du finde dig en telefonsælger :-)

Hilsen fra Henrik

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)