Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underligt faktisk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser at Surftown har reklamer på Amino omkring domæner med før og nu priser.

Com fra 199 til nu 59

DK fra 45 til nu 10

Se fra 199 til nu 10

Nu fra 199 til nu 10

Jeg har ikke gået i dybden og undersøgt om før priserne holder, men det kan vel også være smart at have en rimelig omkostningsfri online butik liggende med dyre priser og efter en tid uden aktivitet udbyde til ekstreme rabatter..

Eller hvordan ser i det ?

/ Henrik

 

,

 

 

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi taler helt generelt et øjeblik, så er jeg bliver totalt blind overfor førpriser... Jeg har en idé om hvad tid plejer at plejer at koste, og vurderer som om den pris jeg skal betalt NU er god nok og sammenligner herefter eventuelt med andre (eller historiken - det gælder især fysiske varer). Det er jo den nuværende pris der er interessant, og gider ærligt talt ikke spilde min tid på at diskuterer om førprisen er reel ;) og i det lys så er 10,- for et domæne en rigtig god pris hvis du spørger mig :)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser meget rimeligt ud, og i hvertfald er førprisen på DK helt reel, tilmed billig.

Iøvrigt handler det ikke for Surftown om, at sælge domæner, men er et kampagnetilbud hvor du køber et webhotel inkl. domæne.

Køber du fx. mere end ét .dk-domæne, skal du samtidig købe et størrre/dyrere webhotel, end hvis du nøjes med ét domæne.

Så alt i alt en helt fair reklamekampagne, som helt sikkert nok skal give flere kunder i butikken.

Tilmeldt 19. Jan 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Surftown A/S Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik!

Det er en kampanje vi har kørende i øjeblikket. Planen er at det kører resten af januar, hvor priserne går tilbage til normalpris igen. For god ordnings skyld vil jeg påpege at det drejer sig om et introduktionstilbud, og at fornyelsespriserne er de samme. Du kan se dem i vores prisliste.

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Surftown

Synes bare at med nærmest op til 95 % prisnedsættelse at det virkelige underligt -  så tak for info.

Hilsen fra Henrik

 

Tilmeldt 19. Jan 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Surftown A/S Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi vi ville gøre noget, der også var til gavn for eksisterende kunder og ikke blot for dem der køber nye webhoteller. :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)