Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé Automatiseret have-bord med gyngestole.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er ny inde på siden og ville bare dyppe fødderne inden jeg evt. tager det et skridt videre.

Ville idéen med et automatiseret have-bord med en designerramme og gyngestole hængende fra rammen være en idé at forfølge?

Jeg går og pusler med idéen om, at man kan fremmanifakturere et designerpræget gyngestativ med tilhørende fjernbetjening til, som skal have den funktion at man kan vælge om ledningerne skal være løse og kan gynge, eller spænde sig fast så man sidder helt stille, muligvis afkoble ledningerne fra stolene så rammen bare står klar til hypotetisk set bare at være en ramme med et havebord/spisebord.

Stolene er uden ben så de er praktiske og håndtere, gemme væk i sæsonen de ikke skal bruges.

Det kan også fremstilles som et alternativ til stuen. Hele konceptet med det er at være højteknologisk, alsidig og skille sig ud, på en moderne måde. 

Det hele skal selvfølgelig fremstilles i bæredygtige metaller med ny teknologi og have et designer touch, så det fremstår unikt.

Det er slet ikke færdigtænkt og der er mange ting der skal forbedres, men konceptet føler jeg selv kunne være "det nye" 

Tror i der er et marked for det eller er det helt ude i hampen? 

Tak på forhånd :) 

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig set noget der minder om det du beskriver - ergo tror jeg IKKE der er at marked for det.

Prøv at sæt dig ned og tænk over: Hvem er kernekunden til mit møbel?

Er det den fattige studerende med 10kvm terrasse? 

Den rige og velhavende gamle mand som er pensioneret og vil bruge resten af sin tid i sit sommerhus?

Tilmeldt 18. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ville kernegruppen være borgere med beboelse i sommerhus. Igen, det var nu bare en brainstorm om det overhovedet ville kunne være en reel idé at opfinde sådan et møbel og dermed hæfte for sit eget eksklusive marked :) 

Men tak for svaret, det er dejligt med feedback, konstruktiv eller ej!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)