Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Real Estate (Ejendom) i Danmark?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

SmileHej Amino'er

Jeg er interesseret i at købe og sælge ejendomme i Danmark. Dog er jeg i tvivl om jeg skal være ejendomsmægler for at kunne gøre det, eller noget helt andet. Har ikke styr på hvordan det fungere her i Danmark.

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gøre det hele selv med hjælpe af fagfolk ( som koster) på Boliga.dk Modellen er rigtig go og man kan spar en dele med og handle selv. Go ide og læse dig i faget hvis du er ind for lang tid.

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak BusinessOnly, jeg vil prøve at "uddanne" mig selv indenfor området. 1000 tak for linket, håber det hjælper :D

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke til at se om du vil købe og sælge for dig selv eller for andre.

Hvis du skal købe og sælge til egen beholdning behøver du ikke at være registreret som ejendomsmægler/finansiel rådgiver.

Vil du købe og sælge for fremmede, skal du registreres i Erhvervsstyrelsen som finansiel rådgiver og det kan du kun blive hvis du har gennemgået uddannelsen som du kan læse om på cphbusiness.

Den gamle betegnelse er udgået og der er nu visse optagelsekrav som du skal opfylde for at blive optaget på kurset.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)