Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox bliver til UnoEuro

Side 5 ud af 11 (108 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:

Kim Vinberg - dicm.dk:

Eneste jeg kunne ønske mig af Unoeuro er at de sender alle kunder med hackede sider i min retning haha ;) En seriøs ting er en mere personlig support kunne de godt være bedre med. Når jeg skriver så ofte til deres support så ville det være rart at kunne sætte ansigt og navn på personen man skriver med og man lige kan skrive til den supporter tak for hjælpen sidst eller, hej igen XXX. :) 

Hrmm, det er lidt meningen og et lævn fra gammel tid. Vi kunne godt sætte navnet på supporteren på, og et billlede, men i sidste ende hvad betyder det så? Jeg prøver bare at forstå :)

Du kunne også risikere og tænke "Åh nej, ikke Tom - jeg vil snakke med Jens, ham kan jeg bedre lide". Den slags ting har vi ikke rigtig tid til :)

Men man kunne selvfølgelig gøre så 'VIP'-kunder kunne se navnet på supporteren, ikke nogen dum ide.

Det er udelukkende også en hygge ting at se hvem man skriver med. Ikke noget som har betydning i valget af webhost. :) 

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 10:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:

Kim:

Tom Sommer:
Alt du har ved Meebox bliver flyttet med over, de "ekstra" addon domæner og databaser du allerede har, kommer ikke til at koste ekstra hos UnoEuro.

Det burde man måske have meldt ud af kunderne ikke ville blive fakturerede for det, dem der kommer fra Meebox, så havde mange bekymringer være ude af verden for en del kunder ihvertilfælde.

Ekstra domæner og databaser koster ikke noget at 'have' hos UnoEuro (Ekstra databaser koster noget at _oprette_), så det er forkert at antage at det vil koste ekstra for en kunde at have dem liggende - men ja, i bagklogskabens klare lys, så kan det godt være vi skulle have penslet det ud. Vi havde måske for stor tillid til at folk var villige til at se tiden an og vente på mere konkret information, og ikke bare begynde at male på væggen ;)

Har i ikke tænkt jer at modernisere jeres kontrolpanel og services nu hvor der er en sammenlægning, jeg har stadig et enkelt domæne hos Unoeuro og er langt fra tilfreds med systemet. Har 23 domænet ved Meebox

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Jeg er blevet anbefalet af min seo mand at vælge jer. 

Lige nu bruger jeg inmotionhosting.com - Som ligger i USA, hvilket jo er dumt når jeg udelukkende har danske brugere. Er også blevet anbefalet at droppe CDN.

Min side loader også på 4 sekunder på trods af utallige forbedringer jeg har lavet. Hvad vil du tro et skifte til jer vil kunne gøre for min side rent seo mæssigt?

siden er: https://www.konkurrencer-nonstop.dk 

I jeres pro pakke skriver i 200% - Men hvad er det jeres kan i forhold til min nuværende: http://www.inmotionhosting.com/vps-hosting (VPS-2000-HA-S)

Kan jeres håndtere en pludselig trafik på 200-300 besøgende ? :)

Du er velkommen til at svare mig på kontakt@konkurrencer-nonstop.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 11:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming Møller:
Har i ikke tænkt jer at modernisere jeres kontrolpanel og services nu hvor der er en sammenlægning, jeg har stadig et enkelt domæne hos Unoeuro og er langt fra tilfreds med systemet. Har 23 domænet ved Meebox
Det må du uddybe lidt?

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 11:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:
I jeres pro pakke skriver i 200% - Men hvad er det jeres kan i forhold til min nuværende: http://www.inmotionhosting.com/vps-hosting (VPS-2000-HA-S)

Hej

Du kan ikke sammenligne de 2 ting, dels betyder "200%" absolut ingenting, er det dobbelt så meget som alle andre på samme server, eller er det 2 CPUer per process eller? VPS-2000 er ligeledes bare et produkt, VPS = du deler CPU(er) med andre VPS systemer, hvad trækker de? Hvor meget er der allokeret per CPU? Hvad du kan gøre er at du kan checke flere ting, en ting er det performancetal din backend har (for singlethread process), kan se du kører wordpress, så du kan teste med denneher:

https://wordpress.org/plugins/mywebtonet-performancestats/

Andre ting som netværk og generel responstid fra f.eks Stockholm, hvilket er relevant for dine danske kunder, kan du teste her:

https://tools.pingdom.com/

test dit eget og se din responstid, og så sammenlign med f.eks https://kildahls.com (som er et SSL site som dit).

Mvh WebHosting A/S

 

 

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Hej Anders.

Jeg er blevet anbefalet af min seo mand at vælge jer. (...)

Hej Mark.

Rigtig meget af en hjemmesides indlæsningstid hentes i selve hjemmesiden. Den bagvedliggende server og infrastruktur iøvrigt har selvfølgelig også meget at sige, men ofte kan meget løses på selve hjemmesiden. Det værende sagt, så er der stadig langt fra USA til Danmark, når det gælder indlæsningshastighed, og hvis alle dine besøgende kommer fra Danmark, er det ikke smart at hoste hjemmesiden halvvejs rundt om jorden. Jo jo - internettet er hurtigt, men det hele gælder, og det tager trods alt ~350ms at komme over på den anden side af Atlanten. 

Jeg får vores salgsafdeling til at kontakte dig - så finder vi en god løsning til jeres website, så vi kan få den flyttet til Danmark. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 11:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigge lidt kritisk på jeres administration, skele til Meebox, lave brugerflade som er mere gennemtænkt, jeg kan ikke huske at i nogensiden har lavet ændringer i jeres brugerflade.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 11:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:

Flemming Møller:
Har i ikke tænkt jer at modernisere jeres kontrolpanel og services nu hvor der er en sammenlægning, jeg har stadig et enkelt domæne hos Unoeuro og er langt fra tilfreds med systemet. Har 23 domænet ved Meebox
Det må du uddybe lidt?

Kigge lidt kritisk på jeres administration, skele til Meebox, lave brugerflade som er mere gennemtænkt, jeg kan ikke huske at i nogensiden har lavet ændringer i jeres brugerflade.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 12:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Møller:

Tom Sommer:

Flemming Møller:
Har i ikke tænkt jer at modernisere jeres kontrolpanel og services nu hvor der er en sammenlægning, jeg har stadig et enkelt domæne hos Unoeuro og er langt fra tilfreds med systemet. Har 23 domænet ved Meebox
Det må du uddybe lidt?

Kigge lidt kritisk på jeres administration, skele til Meebox, lave brugerflade som er mere gennemtænkt, jeg kan ikke huske at i nogensiden har lavet ændringer i jeres brugerflade.

Jeg tror ikke vi snakker om det samme. Vi laver konstant om i vores brugerflade, og jeg tror mange synes den er lidt (meget) nemmere at bruge end cPanel. Men hver sin egen smag. Hvis du har nogle konkrete punkter så kigger vi gerne på det.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 12:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:

Flemming Møller:

Tom Sommer:

Flemming Møller:
Har i ikke tænkt jer at modernisere jeres kontrolpanel og services nu hvor der er en sammenlægning, jeg har stadig et enkelt domæne hos Unoeuro og er langt fra tilfreds med systemet. Har 23 domænet ved Meebox
Det må du uddybe lidt?

Kigge lidt kritisk på jeres administration, skele til Meebox, lave brugerflade som er mere gennemtænkt, jeg kan ikke huske at i nogensiden har lavet ændringer i jeres brugerflade.

Jeg tror ikke vi snakker om det samme. Vi laver konstant om i vores brugerflade, og jeg tror mange synes den er lidt (meget) nemmere at bruge end cPanel. Men hver sin egen smag. Hvis du har nogle konkrete punkter så kigger vi gerne på det.

Funktioner jeg ønsker:

- Et cpanel i stil med Meebox

- Automatisk patching af sikkerhedshuller

- nem indlæsning af sikkerhedskopier

- mulighed for at kunne bruge Duplicator i Wordpress 

Side 5 ud af 11 (108 indlæg)