Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox bliver til UnoEuro

Side 4 ud af 11 (108 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Sommer:
Giv os chancen i stedet for at gå i panik og male fanden på væggen :)

Jeg maler ikke, nævner blot nogle af de ting jeg mener gør folk utrygge og vrede, f.eks. Let's Encrypt som jo næsten koster det samme som et helt hotel hos Meebox, den slags lægger kunder naturligvis mærke til og bliver skuffet og vrede over :)

Tom Sommer:
Alt du har ved Meebox bliver flyttet med over, de "ekstra" addon domæner og databaser du allerede har, kommer ikke til at koste ekstra hos UnoEuro.

Det burde man måske have meldt ud af kunderne ikke ville blive fakturerede for det i blogindlægget fra både Meebox og Unoeuro, dem der kommer fra Meebox, så havde mange bekymringer være ude af verden for en del kunder ihvertilfælde.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 14:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Tom Sommer:
Alt du har ved Meebox bliver flyttet med over, de "ekstra" addon domæner og databaser du allerede har, kommer ikke til at koste ekstra hos UnoEuro.

Det burde man måske have meldt ud af kunderne ikke ville blive fakturerede for det, dem der kommer fra Meebox, så havde mange bekymringer være ude af verden for en del kunder ihvertilfælde.

Ekstra domæner og databaser koster ikke noget at 'have' hos UnoEuro (Ekstra databaser koster noget at _oprette_), så det er forkert at antage at det vil koste ekstra for en kunde at have dem liggende - men ja, i bagklogskabens klare lys, så kan det godt være vi skulle have penslet det ud. Vi havde måske for stor tillid til at folk var villige til at se tiden an og vente på mere konkret information, og ikke bare begynde at male på væggen ;)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 15:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender Meebox - som en super professionel samarbejdspartner, jeg føler mig sikker på det vil fortsætte. 

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 16:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har flere sider hos Meebox, og er meget tilfreds med det. Jeg er superskeptisk over flytningen, fordi man piller ved noget, som fungerer godt for mig. Men selvfølgelig ser jeg tiden an, ser om Unoeuro er godt nok, og lader det hele komme an på en prøve. Jeg skal nok brokke mig, hvis jeg er utilfreds - men vil ikke brokke mig på forhånd ;-)

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg startede selv med at have sites hos Meebox for mange år siden, men pga store problemer med hastigheden, nede tid osv flyttede jeg alt over til Unoeuro, og det har jeg ikke kunne klage over på noget tidspunkt! Eneste nede tid jeg har oplevet, var det store nedbrud, hvor strømmen røg sidste år.

Idag har jeg adskillige hundrede sites hos Unoeuro, og jeg har ikke kunne finde en leverandør, som har kunne matche oppetid, hastinghed, driftsikkerhed, kundesupport og pris, som Unoeuro har leveret til mig... 

Så jeg kan kun give de varmeste anbefalinger til Tom og hans stab :)

Når man læser tråden igennem, er folk bange for en masse ubekendte ting, som de ikke spørger Unoeuro omkring, men i stedet selv begynder at skabe problemer ud fra. Hvis man er i tvivl, hvorfor så have en holdning, når man ikke kender fakta eller svaret på spørgsmålet? Jeg undre mig bare. Men rygter og sladder skal jo starte på en eller anden måde...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en af dem som er rigtig glade for at flere kommer over til Unoeuro. TIlykke til dem som nu kommer derover, det bliver i rigtig glade for.

Jeg har haft Unoeuro i rigtig lang tid nu og jeg var meget usikker da jeg skulle flytte mig selv og mine mange webhotel kunder over til dem. Dels fordi de ikke havde cPanel (og jeg elsker /elskede cPanel :D) men også fordi det at flytte webhost ikke bare er en lille ting når man står med rigtig mange kunder der skal flyttes og man skal lære nye systemer.

Deres manglende cPanel blev ikke et problem for mig, jeg har måtte undvære nogle smarte værktøjer i cPanel, men det er altså ikke så stort et problem som folk gør det til. De har VPS hvis man absolut skal bruge cpanel.

Jeg valgte for snart mange år siden at flytte og jeg har ikke fortrudt det på et eneste tidspunkt.

Bruger supporten OFTE, men det er ikke noget med dem at gøre negativt, det er fordi jeg renser hackede Wordpress (og andre systemer) sider og beder supporten om genåbning når de lukker ned for adgang oftest på grund af sider bliver benyttet til spam udsendelse.

Der har været lidt gnidninger i en kort perideo fordi supporten ikke hver gang har været præcis i hvad der skal foretages hver gang, MEN det problem har jeg ikke haft efter jeg for snart et år siden fik spurgt dem hvad de som minimum ville have gjort ved rensninger og nu sender jeg næsten færdige standard beskeder når jeg er færdig med rensninger og skal have dem til at genåbne sider og det går smertefrit (hver gang!).

Det er helt klart hos unoeuro som er den nemmeste webhost hvor jeg kan få dem til at genåbne igen ved hackede side, når de er renset igen, uden at skulle en masse unødvendige ting og jeg renser mange sider hos mange forskellige webhosts.

Performance: Der er nogle af mine kunder som oplever dårligere performance end andre på unoeuro. Men jeg har ikke oplevet så store problemer at vi har haft behov for at skifte til VPS. Og jeg arbejder med sider hvor der er enormt meget trafik også, hvor deres billige webhotel sagtens kan følge med.

Når jeg sammenligner Unoeuro med andre webhosts, så er de i top til prisen og jeg bruger over 10 forskellige webhosts.

Eneste jeg kunne ønske mig af Unoeuro er at de sender alle kunder med hackede sider i min retning haha ;) En seriøs ting er en mere personlig support kunne de godt være bedre med. Når jeg skriver så ofte til deres support så ville det være rart at kunne sætte ansigt og navn på personen man skriver med og man lige kan skrive til den supporter tak for hjælpen sidst eller, hej igen XXX. :) 

Andre webhosts jeg / mine kunder benytter sig af (ikke en komplet liste):

yayhosting (Fin support med cpanel)

hosting4real (Rigtig fin personlig support - Kan ikke lige huske om det er cPanel , mener jeg at det er, men det kan Lucas svare på :D)

i123 

one (Benytter jeg kun fordi kunderne har valgt dem. Flyttede fra dem og de er ikke blevet bedre siden.)

sac-it

meebox 

solutio 

wannafind

dandomain

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 00:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nu, at mange af de utilfredse kommentarer og opslag handler om, at folk - inklusiv jeg selv - har været rigtig glade for Meebox, og nu frygter, at det samme høje niveau ikke nødvendigvis kan opretholdes.

Personligt har jeg i sinde at benytte lejligheden til at afprøve et par forskellige andre udbydere. Jeg har en del webhoteller rundt omkring, men pt. kun et enkelt hos UnoEuro. Heraf har jeg aldrig været imponeret, men det skyldes hovedsageligt, at UnoEuro i min optik mere henvender sig til hjemmesideejeren end udvikleren. Høj oppetid og stabilitet har de bestemt, men jeg savner nogle af cPanels funktioner i deres eget kontrolpanel

Til gengæld ser jeg frem til at høre, hvad UnoEuro kan tilbyde mig. Måske det ender med at jeg flytter med over til dem, måske jeg havner andetsteds.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 07:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Vinberg - dicm.dk:

Eneste jeg kunne ønske mig af Unoeuro er at de sender alle kunder med hackede sider i min retning haha ;) En seriøs ting er en mere personlig support kunne de godt være bedre med. Når jeg skriver så ofte til deres support så ville det være rart at kunne sætte ansigt og navn på personen man skriver med og man lige kan skrive til den supporter tak for hjælpen sidst eller, hej igen XXX. :) 

Hrmm, det er lidt meningen og et lævn fra gammel tid. Vi kunne godt sætte navnet på supporteren på, og et billlede, men i sidste ende hvad betyder det så? Jeg prøver bare at forstå :)

Du kunne også risikere og tænke "Åh nej, ikke Tom - jeg vil snakke med Jens, ham kan jeg bedre lide". Den slags ting har vi ikke rigtig tid til :)

Men man kunne selvfølgelig gøre så 'VIP'-kunder kunne se navnet på supporteren, ikke nogen dum ide.

webfreelanceren:

Personligt har jeg i sinde at benytte lejligheden til at afprøve et par forskellige andre udbydere. Jeg har en del webhoteller rundt omkring, men pt. kun et enkelt hos UnoEuro. Heraf har jeg aldrig været imponeret, men det skyldes hovedsageligt, at UnoEuro i min optik mere henvender sig til hjemmesideejeren end udvikleren. Høj oppetid og stabilitet har de bestemt, men jeg savner nogle af cPanels funktioner i deres eget kontrolpanel

Hvad savner du helt præcist?

UnoEuro's kontrolpanel ser simpelt ud, men langt hen af vejen kan det meget af det som cPanel kan, og ellers er der SSH adgang. Det er faktisk derfor mange godt kan lide vores kontrolpanel :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim Vinberg - dicm.dk:

hosting4real (Rigtig fin personlig support - Kan ikke lige huske om det er cPanel , mener jeg at det er, men det kan Lucas svare på :D)

Yes - standard cPanel Big Smile

By the way - som konkollega - til dem der er bange for skiftet til Unoeuro - så skal i ikke være det.

Unoeuro er den lavpris (ved godt de har produkter der koster en smule mere også) udbyder i danmark der nok sparker mest røv (Og altid har gjort det efter min mening). Selvfølgelig er det en udbyder i den lave prisklasse, men det betyder ikke at de leverer et dårligt produkt - tværtimod.

Nu er jeg stor tilhænger af cPanel - men jeg ved også der er mange ting i cPanel som til tider kan være overskuelige - og personligt elsker jeg faktisk Unoeuro's kontrolpanel, det er smukt, simpelt, og gør et godt stykke arbejde.

Men seriøst - inden folk drager nogle hurtige konklusioner, vent og se hvordan produktet er hos Unoeuro - du vil nok blive overrasket over hvor godt det faktisk er når kigger på prisen.

Det her tidspunkt er perfekt for udbydere som os at 'høste' kunder - nogle *vil* have cPanel, eller har måske af andre grunde ikke lyst til at blive flyttet - og vi tager selvfølgelig godt imod jer.

Men når det er sagt - de gør et fantastisk stykke arbejde. Hands down. Og så er de mennesker der er helt nede på jorden.

Forresten - ang. ting i cPanel vs Unoeuro's kontrolpanel, så kan jeg personligt ikke se hvad der mangler - ihvertfald når man også kigger på hvordan Unoeuro med deres prisstruktur er bygget op - så syntes jeg egentligt de kommer en del længere end cPanel i en række ting (DNS templates er et godt eksempel).

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Pastaparty.dk Skrevet kl. 15:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bare ét spørgsmål; vi har Ultimate webhotellet hos Meebox. Det koster os, så vidt jeg husker, 199,- om måneden. Får vi et tilsvarende webhotel hos Unoeuro?

Side 4 ud af 11 (108 indlæg)