Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress Brute-force attack

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro siger de ikke kan hjælpe

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

UnoEuro gør en masse i forhold til serversoftware og sikkerheden der. De kan ikke hjælpe med sikkerheden i WordPress installationen.

Jeg ved, at de blokerer virkeligt mange angreb dagligt helt automatisk som du aldrig lægger mærke til, men når hackerne angriber din WordPress installation, så er det op til dig, at gøre noget.

Det virker til, at du har modstået angrebene indtil nu, så hvis sikkerheden er i orden, så er det kun at være tålmodig.

Et radikalt skridt kunne være at forsøge, at blokere for alle andre IP adresse end din egen i nogle dage, hvis du kan leve med en hjemmeside der er nede.

Så kunne man måske forestille sig, at hackerne stopper.

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 9
Fra  SmokeUs Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv haft en del problemer med bruteforce attacks.

Jeg har sat Google ReCapcha på min login side, og bruger Activity log. Det er et plugin som logger alt hvad der sker på din side, bla når der er en taster forkert password. Har ændret i indstillingerne så jeg får en notifikation når der en som prøver med forkert password. Så kan jeg hurtigt tilføje ip'en til en blacklist.

Derudover kører jeg Wordfence, og har sat automatiske opdateringer til på siden.

- De er nok ikke ude efter dig, men mere et script som forsøger på forskellige sider. Det er hvertfald tilfældet for mig :)

Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at installere wp plugin JetPack, som har en specifik funktion mod brute force attack, samtidig bør du også installere WPplugin wordfence som også er god mod den type attacks.

Hvis du iøvrigt har et stærkt password kan du i princippet være ligeglad med trafikken, selvom det er irriterende at se på.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)