Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook annoncering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er jeres erfaringer med fb markedsføring, og nogen man evt kan anbefale?

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet https://WeAreHumans.dk til at lave facebook-reklamer. Dem synes jeg helt klart giver en rigtig god og fair behandling. Det er nogle man kan stole på.

(ps. jeg har ikke nogle aktier eller privat relation til dem)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort sagt: Ja, det kan jeg godt anbefale. Det er klart den kanal, jeg har haft mest succes med. Facebookannoncering er - hvis du spørger mig - et af de mest fremragende steder, hvor du kan markedsføre din virksomhed!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zahid

Facebook annoncering kan godt anbefales, især hvis du har et produkt der ligger op til social interaktion. Hvis du formår at skabe den rette vinkel og kommunikation på dit produkt, så kan du opnå utroligt effektiv og målrettet markedsføring. 

Du er velkommen til at hive fat i mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, til mere konkret info omkring dine muligheder - såfremt dette måtte være aktuelt for dig :) 

Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Fra  Mezia I/S Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zahid. 

Det kan bestemt anbefales, og det er noget som jeg kan hjælpe dig med. Du kan læse mere om mig på www.mezia.dk

Vi har forståelse for, at facebook markedsføring skal prøves, før man betaler professionelle til at tage sig af det.

Derfor tilbyder vi hos Mezia som hovedregel altid første måned gratis.

Lyder det interessant skal du være mere end velkommen til at kontakte mig på sk@mezia.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan rigtig mange ting med Facebook annoncering :) Og det er relativt lige til :)

Ja, jeg kan ikke anvende det da min niche er udelukket :) De bestemmer jo selv over deres medie.

Derfor anbefaler jeg dig ikke at satse på likes - Men du kan faktisk bruge deres annonceringsværktøj til at opsamle leads til nyhedsbrev. Gør du det rigtigt kan det blive rigtig værdifuldt.

Din e-mail liste er det dig selv der ejer. Jeg har selv prøvet at få lukket en Facebook side uden grund, så det er min anbefaling at du satser på e-mail marketing ;)

Men prøv selv at oprette en annonce, det er ret nemt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)