Postulat: Spørgsmålet: Håber virkelig at der er nogen der kan bidrage med nogle forslag til hvordan vi får relevante personer i tale. |
Hej Comasys,
Dette lyder som en case for Rolf Høegh! (Jeg bruger ham ikke, men han ville klart kunne skubbe jeres salg igang her)
Sagen er, at I skal sælge et produkt, som stilles til rådighed for andre og derfor ikke har stor værdi for den, som betaler for produktet.
Alle har WIFI. Alle mener, at det er nok bare at stille WIFI til rådighed, men glemmer dem, som faktisk anvender det gratis netværk (kunder, medarbejdere eller meget andet).
Jeres opgave består i at vise/illustrere med al ønskelig tydelighed overfor "betaleren", hvorfor han/hun SKAL/BØR forbedre sit WIFI!
Med andre ord, skal I stille nogle cases op, hvor I i hvert enkelt tilfælde viser "betaleren", hvorfor et bedre WIFI kan betale sig ikke bare nu, men også i fremtiden.
Vi tager et eksempel:
Hotellet stiller gratis WIFI til rådighed. Kunden som overnatter i værelse 517, kan næsten ikke få forbindelse til nettet og han kan bestemt ikke streame en film på det. Det giver en super dårlig oplevelse og kunden vil opfordre sit firma til at finde anden partner eller hvis han selv vælger hotellet - så fravælger han en anden gang. Hotellet mister altså en ellers tilfreds kunde, pga af en detalje som at WIFI kører dårligt eller langsomt.
Jeg har haft over 400 overnatninger i Danmark de sidste to år og ingen af de hoteller, hvor jeg oplevede dårlig dækning eller langsomt internet er jeg vendt tilbage til.
Hvis I kan dokumentere at flere kan anvende det samtidig eller at jeres holder bedre og længere end konkurrenterne, så er det alt sammen noget som skal tages med.
Held og lykke herfra.