Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver min side opdaget af Google?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har netop lavet en ny hjemmeside (HTTP://www.licenscykling.dk).
Jeg har lavet den i wordpress og har indtastet søgeord som licens og cykling mm.
Men Google kan ikke finde min side ligegyldigt hvad jeg søger på.
Nogen der kan give et par fifs til en nybegynder?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert.

Tillykke med den nye hjemmeside. Nu ved jeg ikke hvor meget du er inde i indexseringer etc? Har du lavet en robots.txt og et XML sitemap?

Du skal ind I Googles search console (Webmaster tools) i gamle dage. Her kan du få Google til at crawle din side. Jeg vil anbefale at have et godt struktureret XML sitemap som du angiver derinde, samt din robots.txt fil.

Det kan være du kan finde inspiration i mit sitemap:
http://vouzalis.dk/sitemap.xml

http://vouzalis.dk/robots.txt

E
llers spørg igen hvis du har nogle spørgsmål.

Med Venlig Hilsen
Mads

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg sad lige og kiggede din kode igennem. Jeg vil anbefale at tage et skridt tilbage, og så lige kigge på de grundlæggende ting.

Her er lidt inspiration:

- http://www.w3schools.com/tags/tag_title.asp
- http://www.w3schools.com/tags/tag_meta.asp

Start med at få tilføjet dem i din Wordpress, så kan vi altid skrives sammen senere omkring sitemap og robots filen

Med Venlig Hilsen
Mads

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side findes i Google:

https://www.google.dk/?gws_rd=cr&ei=tfN7WOSXIMSysQGO0ZW4BA#q=site:licenscykling.dk
"My CMS - Just another WordPress site" er ikke lige noget, der byder ind til dans på brede trofæ-søgeord som "licens" og "cykling".

Er der overhovedet en sammenhæng mellem de to ord?!

Du skal helt sikkert udover at have mere end en god "Om mig" side. Der skal indholdsmæssigt mere kød på før tanker om SEO begynder at give mening :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skrev en link her på amino til din side det var en god start:

(Det som Gita skriver er vist allerede opdateret)

Så er det ellers igang med SEO :-)

Her kan du se hvad jeg får når jeg søger efter din side:

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden du bliver alt for forvirret og de forskellig indlæg, så kan jeg ikke se hvorfor du skal gå i gang med SEO, når de basale ting ikke er på plads. Før du begynder at tænke i om mig sektioner og gå i gang med SEO, så koncentrerer dig om at få din side indexseret korrekt med Goggle search console, sitemap og robots.txt, title tag, meta tags, og open graph hvis du vil dele din side på sociale medier. Alt andet giver ikke mening.


Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Madsvouzalis:

Uden du bliver alt for forvirret og de forskellig indlæg, så kan jeg ikke se hvorfor du skal gå i gang med SEO, når de basale ting ikke er på plads. Før du begynder at tænke i om mig sektioner og gå i gang med SEO, så koncentrerer dig om at få din side indexseret korrekt med Goggle search console, sitemap og robots.txt, title tag, meta tags, og open graph hvis du vil dele din side på sociale medier. Alt andet giver ikke mening.

Ro på Mads.

Det er jo ikke en stor kommerciel webside som trådstarter er ved at cykle igang :-)

Jeg tænker heller ikke at trådstarter har lagt et stort start budget for sin SEO og tænker nok lidt mere pragmatisk i sin tilgang til SEO.

Budgettet kan jo hurtig bliver brugt på bare at oversætte alle de ord du nævner ;-)

Uden seo eksperter og på en side som er lavet i dag, så kan man jo allerede finde trådstarter på vedkommendes navn, mon ikke de fleste der har interesse i siden lige nu søger på trådstarters navn eller vedkommendes søns navn.

Ham der Thomas Rosenstand er ikke min kop te - men han har nu lavet en god SEO bog www.seo-lex.dk måske er det værd at starte med den, så får man også en god struktureret indføring i det basale SEO tekniske frem for noget sporadisk på et forum. Man kan altid købe sig fattig hos diverse SEO guruer bagefter.

:-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe Big Smile

Det var virkelig heller ikke ment som en sur besked hvis npgen opfattede det sådan. Jeg tænkte bare det måske kunne være svært for en nybegynder at begynde at sætte sig ind i SEO osv, når de basale ting ikke lige var på plads endnu.  

Tilmeldt 15. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for al feedback. Er sikker på at der er noget jeg kan bruge :-)

Tilmeldt 15. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan give mig et hint til at få ændret "my CMS - just another wordpress site"? Jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan ændre det. Har googlet mig frem til at det har noget med Meta at gøre. Jeg har skrevet noget mere rammende under Meta (hvor der ikke stod noget i forvejen).
Eller skal jeg bruge plug-ins til dette?

Som I nok kan fornemme er jeg helt grøn på området....

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)