Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du med på eventyr?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Pastaparty.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg skriver dette indlæg, fordi vi på Pastaparty.dk søger en partner, som kan være med til at gøre vores hjemmeside til en forretning.

KORT OM PASTAPARTY.DK:

Vi er startet tilbage i slutningen af august 2016 og leverer dagligt nyheder fra den danske og internationale triathlon-verden. Vores besøgstal er stærkt stigende, og vi har på de bare få måneder vi har været i luften, præsteret at få et stabilt besøgstal på minimum 400 besøgende om dagen, hvor de fleste dage også ligger langt over. 

Vi er de eneste på markedet i Danmark, og derfor har vi også allerede stablet et samarbejde op med de største danske stævnearrangører og det nationale forbund, ligesom vi har utrolig stor goodwill blandt både de danske professionelle og amatør-triatleter.

Vi er pt. i besiddelse af knap 2200 følgere på Facebook, hvor størstedelen af vores besøgende kommer fra. Vi arbejder på et få os arbejdet opad i søgemaskinerne, men det er en længere proces. 

Vi har pt. to freelance-skribenter (ulønnede) tilknyttet, og den tredje er højst sandsynligt på vej. 

Pastaparty.dk er startet med en mission om, at skabe større opmærksomhed omkring triathlon i Danmark. Derfor er fokus på interviews med danske triatleter, resultatformidling fra danske og udenlandske stævner og dækning af hvad der rører sig indenfor både dansk og international triathlon. Målet er at få stablet en stor portal på benene, som er det største go-to sted, når danske triatleter og interesserede, skal finde info indenfor sporten. Vi er allerede godt på vej, da vores stævnekalender er godt besøgt. 

HVAD SØGER VI?

Vi søger en mand/kvinde, som har erfaring indenfor portal-drift, og som ved hvordan man gør et sådan projekt rentabelt. Jeg (Morten) vil fortsætte med at stå for det redaktionelle indhold, men da jeg ikke er ekspert indenfor den generelle drift af sådan et projekt, søger vi altså én, som har erfaring med netop dette, og som ønsker at indgå som en del af ejerkredsen (vi er lige nu to ejere). 

Det ville være en fordel, hvis du er bosiddende i det sydjyske, da både jeg og Søren (den anden ejer) bor her. Jeg bor selv i Vejle, imens Søren bor i Aabenraa. Det er dog ikke et krav, da stort set alting kan klares over telefon og skype i disse tider. 

Skulle du have interesse, er du velkommen til at sende mig en PM.

De bedste hilsner,

Morten

Tilmeldt 12. Jan 17
Indlæg ialt: 30
Fra  weight loss Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgærighed. Hva ligger bag navnet ?

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Pastaparty.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dagen før de store stævner, bliver der afholdt pastaparty for deltagerne, hvor de mødes og spiser kylling og pasta og hvor snakken kun går om triathlon. Deraf navnet, hvor alle triatleter ved, hvad det går ud på :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Pastaparty.dk Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Som ekstra-info, vil jeg lige tilføje, at vi havde 22.000 besøgende i december (og det er ikke spam-besøgende).

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Pastaparty.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at bumpe (ikke for at være irriterende) Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)