Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. Sælger søges til Dame undertøjs kollektion

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Sælgeren søges til flot lækker dame undertøj kollektion i hele Danmark.

Kontakt mig venligst.

Mvh

Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten/Henrik

Hvis jeg skulle være din supersælger, så tror jeg, at jeg ville værdsætte lidt mere information. En sælger er jo mange ting. Skal sælgeren ringe ud, booke møder og derefter afholde disse salgsmøder? Skal sælgeren køre rundt og sælge - cold? Cold-call? Ydermere information om selve tøjet; høj kvalitet, høj pris? Lav pris? Hvilke butikker vil typisk købe det? 

Blot et tip på vejen, som jeg tror vil vække mere interesse for din annonce, så du kan finde den sælger, du søger! Held og lykke med søgningen, og ta´ kun mine ord positivt, for de er sådan ment. Smile1

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Tak for din tekst. Kasper dette kan der jo give information om - når evt seriøse profiler henvender sig.

Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik1203:

Hej Kasper.

Tak for din tekst. Kasper dette kan der jo give information om - når evt seriøse profiler henvender sig.

Morten

Ja, det har du fuldstændig ret i - og det var også det, jeg tænkte. Men det er jo under den forudsætning, at der kommer nogle interesserede. Og der var her, hvor jeg mente, at flere ville være interesseret, hvis mere information forekom. Men det er blot mit bud. Fortsat god søndag Smile1

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)