Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal min kommende virksomhed hedde?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Står her og mangler et navn til min kommende virksomhed. Det skal være en webshop, og navnet på webshoppen skal også være domænet til hjemmesiden. Så jeg vil spørge om nogen har et godt navn, tænker selv på Powerstore.dk? vil gerne lige høre om det lyder fint. Det er en webshop hvor jeg kommer til at starte med Powerbanks, navnet skal meget gerne indeholde ordet 'power'. Og bare lige for at være sikker, man skal kun have et CVR-nummer hvis ens virksomheds indkomst er på mere end 50.000 (årligt)?

Tak på Forhånd 

Tilmeldt 12. Jan 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

re-power 

it-power

batterypower 

powerman 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej hvis ens omsætning overstiger 50.000 kr på 12 måneder skal du have et cvr. Men vær dog lige opmærksom på at det kan løfte konverteringen hvis du har et cvr. Nr.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Jysk Auktionshus Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Powershop

powerpusher

e-power

i-power

Tilmeldt 11. Dec 16
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

All Power

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Sep 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Robotudstyr.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Powertime.dk?
Poweronline.dk?
Powertank.dk?

Det kan godt være en fordel at have et cvr nr. Også selv om din omsætning er under 50.000,- (løbende 12 mdr.). Du kan evt. lave en Personlig eget mindre virksomhed (PMV). Her er du ikke momsregistreret. Så du køber varer inkl. moms og sælger inkl. Moms. Hvilket ikke er et problem hvis du primært sælger til private. Læs mere på https://startvaekst.virk.dk/opstart/vaelg-virksomhedsform/personligt-ejet-mindre-virksomhed
Du skal bare være opmærksom på at du kun må importere varer inden for EU.
Jeg har erfaret at mange leverandører kun vil handle med registrerede virksomheder.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Powerbanks? :) Vel et produkt med lige lovlig meget konkurrence, en pokemon dille der er aftagende og bedre og bedre batterier der overflødiggør produktet ;) 

En god idé at have en forretningsplan så du ved hvad du vil i de næste skridt ;)

Men hvis du er seriøs omkring det, så lav den da med et CVR nummer. Det koster ikke noget og det er også meget nemt at holde styr på ;)

- Og du vil virke mere seriøs.

Så kan du også nemmere arbejde med markedsføringen, få e-mærket og meget andet.

Men god idé at gøre sig nøje overvejelser omkring domæne-navnet. Gør dig også nogle ordentlige overvejelser omkring opstarten, da du lige så godt kan lave en ordentlig webshop fra start af - Det kræver en lille investering.

Powerstore.dk lyder meget godt - Skynd dig at købe det før andre snupper det for næsen af dig ;)

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med Powerbank-Eksperten.dk

- ordet "eksperten" - bliver brugt om alt muligt, og signalerer one-stop-shopping - stor ekspertice - oglave priser... Hvis du kan leve op til det.

Så virker detgodt i søgemaskiner.

All the best.

Jacob 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)